Przetargi.pl
Wymiana systemu odbojowego na nabrzeżu postojowym BON Szczecin

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, Plac Batorego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4403423, 4403523 , fax. 914 403 441
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
    Plac Batorego 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4403423, 4403523, fax. 914 403 441
    REGON: 14501700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl; https://ums.ezamawiający.pl;

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana systemu odbojowego na nabrzeżu postojowym BON Szczecin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace polegające na wykonaniu montażu systemu odbojowego na nabrzeżu postojowym BON odcinek M-N, N-O i O-P o łącznej długości 173,20 mb w Bazie Oznakowania Nawigacyjnego w Szczecinie. Zakres prac obejmuje: 1. Demontaż i utylizacja opon staroużytecznych 2. Oczyszczenie ściany oczepu 3. Uzupełnienie ubytków w oczepie 4. Prace malarsko – konserwacyjne polerów cumowniczych/drabinek wyłazowych 5. Naniesienie warstw żywicznych na oczep 6. Wiercenie otworów i osadzenie szpilek kotwiących 7. Montaż odbojnic 8. Montaż drabinek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 9 do SIWZ – „Dokumentacja techniczno-kosztorysowa dla doboru systemu odbojowego na nabrzeżu postojowym BON odcinek M-N, N-O i O-P w Bazie Oznakowania Nawigacyjnego w Szczecinie”. Przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca powinien zapoznać się z terenem i wykonać własne pomiary w celu dokładnego określenia zakresu rzeczowego wykonania prac do założonych przez Zamawiającego parametrów technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45241500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć- w zależności od wyboru Wykonawcy - elektronicznie przez Platformę lub w sposób tradycyjny - na piśmie. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ o braku podstaw wykluczenia z postępowania na postawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 5) dokumenty dotyczące zdolności lub sytuacji innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach