Przetargi.pl
Wymiana systemów AV w salach wykładowych ogólnouczelnianych

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana systemów AV w salach wykładowych ogólnouczelnianych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Warunki wykonywania zamówienia. 2.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z ofertą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przy czym wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 3.Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 4.W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 5.Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ. 6.Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu. Czas reakcji na zgłoszone usterki 2 dni. Przez reakcję na zgłoszone usterki Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć – na czas trwania naprawy - sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż będący w naprawie. 7.Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu zamówienia i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 4 wzoru umowy na swój koszt i ryzyko. 8.W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego sprzętu na nowy, nieużywany 9.Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 10. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 11. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: przeszkolenia pracowników Zamawiającego nadzorujących systemy AV w zakresie konserwacji i obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach