Przetargi.pl
Wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej w Domu Gościnnym Hutnik przy ul. Ks. Prymasa Wyszyńskiego 12 w Stalowej Woli - etap I

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-464 Stalowa Wola, ul. Sandomierska 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8448556 , fax. 015 8448557
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
    ul. Sandomierska 1 1
    37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8448556, fax. 015 8448557
    REGON: 83041400600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury, Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej w Domu Gościnnym Hutnik przy ul. Ks. Prymasa Wyszyńskiego 12 w Stalowej Woli - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej w Domu Gościnnym Hutnik przy ul. Ks. Prymasa Wyszyńskiego 12 w Stalowej Woli - etap I. - obejmujący wymianę stolarki zewnętrznej w części istniejącej budynku objętej nadzorem konserwatora zabytków. Zakres stolarki objętej wymianą określony został na rysunkach architektonicznych projektu budowlanego. Istniejący budynek hotelowy jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-199 prawomocną decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z siedzibą w Przemyślu. Projektowana wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w obiekcie objętym opieką konserwatorską zachowuje istniejące gabaryty oraz podział i charakter architektoniczny istniejącej stolarki oraz nawiązuje w swej kolorystyce oraz użytych materiałach do okresu 20-lecia międzywojennego. Wykonawca udzieli 5- letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Projekt zakłada wymianę stolarki okiennej w dwóch etapach: - etap I obejmujący stolarkę okienną i drzwiową w elewacjach: I-II, II-III, III-IV, IV-V, XVXVI oraz XVI-I; - etap II obejmujący stolarkę okienną i drzwiową w elewacjach: XI-XII, XII-XIII i XIII-XIV oraz okienka wentylujące poddasze (ślusarka stalowa). Zakres stolarki objętej wymianą określony został na załączonych rysunkach architektonicznych. Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Wszystkie prace budowlane należy prowadzić zgodnie z przyjętymi normami i sztuką budowlaną, wg dostarczonej dokumentacji, pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy. Roboty budowlane wykonywać pod nadzorem osoby uprawnionej zgodnie z przepisami BHP i sztuką budowlaną. Zakres zamówienia: 1. Rozbiórki stolarki okienno-drzwiowej - roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, 2. Wykonanie i montaż stolarki okienno-drzwiowej zewnętrznej, montaż parapetów zewnętrznych, obsadzenie podokienników, 3. Obrobienie ścian - tynkowanie, roboty malarskie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w będących integralnymi częściami SIWZ a) projekcie technicznym wykonawczym (dostępne u Zamawiającego i na stronie Zamawiającego); b) przedmiarze robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy. Z uwagi na fakt, że Dom Gościnny Hutnik będzie czynny w okresie wykonywania prac budowlano-montażowych Wykonawca musi ustalić harmonogram rzeczowo - finansowy wykonywanych robót z Dzierżawcą obiektu oraz zatwierdzić go przez właściciela obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Wykonawcy, którzy złożą ofertę wspólną i spełnią warunki określone w art. 23 Ustawy Pzp, Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, w szczególności: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 1 z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, e) Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, f) Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, g) Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, h) Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, i) Podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary j) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: a) Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 b) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, Do niniejszego postępowania przetargowego mogą przystąpić wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp oraz pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z wymaganiami przepisów prawa. a) Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - charakteryzujące się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostanie pięć lat) co najmniej trzech inwestycji odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. b) Wykonawcy muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował pracownikami: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. c) Wykonawcy muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp. e) Wykonawcy muszą wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom. f) Wykonawcy muszą złożyć w ofercie wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia, informacje, dokumenty oraz opracowania szczegółowo opisane w pkt. 7 SIWZ. Oświadczenia i informacje winny być zawarte w formularzu oferty i załącznikach do oferty sporządzonych ściśle wg załączonych do niniejszej specyfikacji wzorów. g) Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia- nie spełnia-. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń, dokumentów szczegółowo wymienionych i opisanych w SIWZ. Oferta przedłożona przez Wykonawcę winna być sporządzona zgodnie z otrzymanym od Zamawiającego kompletem dokumentacji przetargowej, a także powinna obejmować kompletny przedmiot zamówienia. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, które powinny być właściwie podpisane i opieczętowane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o zgodności Oferenta z warunkami przetargu - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: a) Oświadczenie z art. 24 o nie wykluczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ b) Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 4 Ustawy Pzp według treści załącznika nr 4 do SIWZ. c) Aktualny dokument rejestracyjny firmy Wykonawcy, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W zależności od osobowości prawnej firmy jest to: - odpis z rejestru handlowego lub w przypadku zarejestrowania firmy Wykonawcy w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego kserokopia odpisu z KRS, - w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotychczasowych spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat bądź w przypadku kiedy Wykonawca uzyskał na to przewidzianą prawem zgodę, właściwy dokument stwierdzający o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności. Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez US nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne bądź w przypadku kiedy Wykonawca uzyskał na to przewidzianą prawem zgodę, właściwy dokument stwierdzający o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności. Za ważne będzie uznane zaświadczenie wystawione przez ZUS lub KRUS nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. a) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy, opracowane według załącznika nr 5 do SIWZ, b) Dokumenty wystawione przez uprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie oraz potwierdzające wartość lub cenę wykonanych robót (referencje) c) Wykaz podwykonawców przewidzianych do współrealizacji zamówienia, opracowany według załącznika nr 6 do SIWZ, 5. Inne dokumenty, formularze, oświadczenia, niezbędne do prawidłowej oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty. a) Kosztorysy ofertowe, które winny być sporządzone metodą uproszczoną wg załączonych do niniejszej SIWZ przedmiaru robót. Treść zawarta w kosztorysach ofertowych musi odpowiadać treści zawartej w przedmiarach robót w zakresie 1) treści opisu robót, 2) jednostki przedmiarowej, 3) ilości. Pozostałe informacje zawarte w przedmiarach (podstawa wyceny, nakłady rzeczowe nie będą sprawdzane przez Zamawiającego w trakcie badania ofert i nie są obowiązujące). Sporządzenie kosztorysów w sposób niezgodny z treścią powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6. Ponadto do oferty należy załączyć wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, parafowany na każdej stronie. UWAGA: Dla zachowania ważności oferty treści projektu umowy nie może być zmieniona przez Wykonawcę. 7. Zastrzeżenie nie udostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj. zgodnie z definicją art. 12 pkt 4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiający informuje, że za tajemnice przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności: a) aktualny odpis z właściwego rejestru firmy Wykonawcy, b) informacje ujawniane przez Zamawiającego w czasie otwarcia ofert UWAGA: Zastrzeżenie nie udostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa innych niż wymienione w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zastrzeżenie nie udostępniania informacji należy złożyć w oddzielnej zamkniętej kopercie, opisanej jako -Zastrzeżenie nie udostępniania informacji-, opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą postępowania przetargowego. 7.1. Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.2. Podmioty występujące wspólnie winny złożyć oddzielnie przez każdy podmiot dokumenty wymagane dla Wykonawcy. 7.3. Zamawiający, działając w oparciu o przepisy art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełniania tych oświadczeń i dokumentów w określonym przez Zamawiającego terminie. Powyższe działanie Zamawiającego będzie miało zastosowanie jedynie w przypadku gdy nie występują inne, prócz wymienionych powyżej przesłanek, przyczyny do unieważnienia postępowania. 7.4. Zamawiający, działając w oparciu o przepisy art. 26 ust. 4 Ustawy Pzp zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.stalowawola.bip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach