Przetargi.pl
Wymiana stolarki z PCV w administrowanych nieruchomościach

Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" ogłasza przetarg

  • Adres: 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11/8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6847601 , fax. 042 6847576
  • Data zamieszczenia: 2011-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód"
    ul. Lubelska 9/11/8 9/11/8
    93-129 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6847601, fax. 042 6847576
    REGON: 47056492200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschod.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki z PCV w administrowanych nieruchomościach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych w zakresie określonym w punkcie 2 - 5. 2. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej - drewnianej (typu: skrzynkowego i zespolonego) na stolarkę z PCV o podziale pionowym i poziomym zgodnym z załączonymi rysunkami stolarki wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi: 2.1. w nieruchomościach gminnych administrowanych przez Zamawiającego i w lokalach gminnych administrowanych przez Zamawiającego w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych o powierzchni: a) wymiana okien skrzynkowych - 84,8541 m2, b) wymiana okien zespolonych - 325,7117 m2, c) wymiana parapetów wew. - 57,45 mb, d) wymiana parapetów zew. - 67,46 mb, e) demontaż i zabudowa rolety zewnętrznej przy wymianie stolarki (poz. 28 i 57 w wykazie) - 3,44 m2, 2.2. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do niniejszej Specyfikacji: a) zał. Nr 1 - wykaz adresowy stolarki okiennej do wymiany, b) zał. Nr 2 - dokumentacja - rysunki nowej stolarki, c) zał. Nr 3 - przedmiar robót dot. zabudowy rolety, d) zał. Nr 4 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót związanych z wymianą stolarki okiennej. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną w zakresie: a) dokonania własnych pomiarów kontrolnych istniejącej stolarki okiennej w celu ich uściślenia, przed zleceniem produkcji okien; b) przygotowania stanowiska pracy; c) wykucia - demontażu istniejącej stolarki okiennej drewnianej; d/ wykucia - demontażu istniejących parapetów wewnętrznych drewnianych oraz zewnętrznych blaszanych; e) wywozu na wysypisko materiałów z rozbiórki; f) dostawy wykonanej stolarki wraz z parapetami do miejsca montażu; g) montażu stolarki okiennej z PCV oszklonej - zgodnej z uzyskanymi pomiarami i wymaganiami z zachowaniem podziału okien zgodnym z określonymi przez Zamawiającego w zał. Nr 2 rysunkami stolarki; wymagania dotyczące wykonania stolarki okiennej: - typ jednoramowy z profilu PCV, pięciokomorowego, o grubości profilu 70 mm, z pełnego surowca w kolorze białym (ramiaki, ościeżnice), grubości ścianek w klasie B (2,5 mm zewn. 1,5 mm wewn). W przypadku ościeżnic montowanych w otworach, których górna krawędź znajduje się w linii sufitu, wskazane jest zastosowanie ościeżnicy z poszerzonym górnym pasem); - wzmocnienie ram (ościeżnic i skrzydeł) na całej szerokości i wysokości - ze stali ocynkowanej w kształcie litery U; - okucia obwiedniowe z systemem mikrowentylacji; - funkcja skrzydeł: rozwieralno-uchylne i uchylne - zgodnie z rysunkami; - uszczelki czarne lub szare; - szyby zespolone, termoizolacyjne, o współczynniku przenikalności cieplnej K~1,0 W/m2*K; - przenikalność cieplna całego okna =1.2-1.5 W/m2*K; - przenikalność akustyczna 31-33 dB; - skrzydła okienne winny spełniać warunki zachowania szczelności na przenikalność wody oraz prawidłowej infiltracji powietrza; - każde okno i drzwi balkonowe w pomieszczeniu winno być wyposażone w nawiewnik ( powyższa zasada obowiązuje także w przypadku gdy w jednym pomieszczeniu montowanych jest więcej niż jedno okno jak rówież drzwi balkonowe); - ościeżnica każdego okna winna być wyposażona w profil lub listwę do montażu parapetów zewnętrznych i wewnętrznych; - nie dopuszcza się profili PCV z recyklingu; - w celu zapewnienia jednolitego wyglądu stolarki, okna powinny posiadać krawędzie i listwy zaokrąglone; h/ montażu parapetów wewnętrznych wykonanych z PCV, komorowych w kolorze białym (ewentualnie w kolorze marmurku) o grubości min. 20 mm z wykończeniami bocznymi - zgodnych z uzyskanymi własnymi pomiarami; i/ montażu parapetów zewnętrznych wykonanych z blachy ocynkowanej o grubości min. 0,6 mm z odpowiednim wyprofilowaniem (wraz z kapinosem) i wykończeniami bocznymi - zgodnych z uzyskanymi własnymi pomiarami; j/ obróbki ościeży okiennych, naprawy powstałych uszkodzeń: tynku oraz muru w obrębie otworów, w przypadku otworów okiennych gdzie występują ościeża z węgarkami - należy wyrównać ościeża przez doklejenie cienkiej warstwy styropianu i wykończyć płytą kartonowo - gipsową; k) wykonania zabudowy rolety zewnętrznej - poz. Nr 28 i 57 w wykazie adresowym stolarki do wymiany; l) likwidacji stanowiska pracy; 4. W ramach zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a/ okresu gwarancyjnego na wykonane roboty min. 60 miesięcy; b/ wykonywania robót zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz.U. z 2003 r. nr 47 poz. 401) oraz obowiązującymi przepisami p.poż; c/ odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; d/ zachowania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych; e/ stosowania materiałów budowlanych posiadających atest higieniczny stosowalności w budynkach mieszkalnych, certyfikaty, oceny i aprobaty techniczne; f/ przedstawienia następujących dokumentów do oceny i przyjęcia wykonanych robót: (zaświadczenia o jakości zastosowanych materiałów: certyfikaty, oceny zgodności z normami, atesty, aprobaty techniczne); g/ prowadzenia robót przy udziale inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschod.com3.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach