Gmina Głubczyce ogłasza przetarg
- Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Niepodległości 14/16
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4853021 w. 230 , fax. 077 4852416
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głubczyce
ul. Niepodległości 14/16 14/16
48-100 Głubczyce, woj. opolskie
tel. 077 4853021 w. 230, fax. 077 4852416
REGON: 53141287500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej , wykonanie prac remontowych pomieszczeń biurowych oraz wykonanie i montaż mebli biurowych w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Głubczycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, montaż okien rozwieralnych i uchylno-rozwieralnych dwudzielonych drewnianych z obróbką obsadzenia, obsadzenie podokienników drewnianych, uzupełnienie płytek ceramicznych, naprawa obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej. 2.Wykonanie remontu pięciu pomieszczeń biurowych Wydziału Finansowo-Budżetowego Urzędu Miejskiego w Głubczycach wg opracowanego projektu. 3.Wykonanie i montaż mebli biurowych wg opracowanego projektu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 5 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał , że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie , należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy , przebudowy lub remontu budynków o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. brutto każda . Wymogiem jest aby wykazane zamówienia były poparte dokumentami o należytym ich wykonaniu . b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia , którymi Wykonawca bęzie dysponował tj. - kierownik budowy , posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu § 17 ust.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji , oraz aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał , że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie , należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy , przebudowy lub remontu budynków o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. brutto każda . Wymogiem jest aby wykazane zamówienia były poparte dokumentami o należytym ich wykonaniu . b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami będacymi przedmiotem zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do kierowania robotami będacymi przedmiotem niniejszego zamówienia , którymi Wykonawca bedzie dysponował tj. - kierownik budowy , posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu § 17 ust.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji , oraz aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają, wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA ZESPOŁU SAUN ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚĆ KOŃCOWEJ KORYTARZA NA SZATNIE W BUDYNKU USŁUGOWO- SOCJALNYM STADIONU KUŹNICZKA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie 10 robót remontowo budowlanych zgodnie z wydanymi zaleceniami kominiarskimi dla budynków mieszkalnych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdujących się na terenie woj. śląskiego. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.40.2016.RB
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA ZESPOŁU SAUN ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚC KOŃCOWEJ KORYTARZA NA SZATNIE W BUDYNKU USŁUGOWO- SOCJALNYM STADIONU KUŹNICZKA W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń dydaktycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Dobrodzieniu oraz Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Praszce
Dodano: 2016-06-21 - Remont części wspólnych budynku mieszkalnego 18 - rodzinnego nr inw. 1253/BM18R w Studzionce przy ul. Stenclówka 34, gmina Pszczyna, powiat pszczyński, woj. śląskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.22.2016.RB
Dodano: 2016-06-06 - Wykonanie robót remontowo budowlanych zgodnie z wydanymi zaleceniami kominiarskimi dla budynków mieszkalnych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa znajdujących się na terenie woj. śląskiego oraz zabezpieczenie dostępu do budynku położonego w obrębie Lubomia, powiat wodzisławski, woj. śląskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.17.2016.RB
Dodano: 2016-05-19 - Wykonanie remontu balkonów budynków wielorodzinnych, stanowiących własność Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Opolu przy Al. Solidarności 2-8 i ul. Koszalińskiej 21-23
Dodano: 2016-04-21 - Remont elewacji budynku przy ul. Wrocławskiej 27 w Grodkowie
Dodano: 2016-04-15 - Prace renowacyjne i konserwatorskie czterech elewacji dziedzińca wewnętrznego budynku Muzeum wraz z konserwacją i restauracją malowideł ściennych (zegary słoneczne)
Dodano: 2016-04-08 - Wykonanie remontu balkonów budynków wielorodzinnych, stanowiących własność Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Opolu przy Al. Solidarności 2-8 i ul. Koszalińskiej 21-23
Dodano: 2016-04-04