Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach Zespołu Szkół Zawodowych w Skoczowie

Zespół Szkół Zawodowych w Skoczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Górecka 65
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4792225 , fax. 033 4792225 wew. 125
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych w Skoczowie
    ul. Górecka 65 65
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 033 4792225, fax. 033 4792225 wew. 125
    REGON: 00019994100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bajerki.ox.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach Zespołu Szkół Zawodowych w Skoczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ? demontaż istniejących stalowych krat okiennych, ? demontaż zewnętrznych parapetów okiennych z blachy ocynkowanej, ? demontaż istniejących wewnętrznych parapetów okiennych z lastryka w przypadku konieczności częściowych zamurowań otworów okiennych, ? skucie istniejących tynków szpalet okiennych zewnętrznych i wewnętrznychw otworach częściowo zamurowanych wraz z wykuciem strzępi, ? częściowe zamurowania otworów okiennych w zakresie określonym na rysunkach nr 3 i 7 stosując bloczki betonu komórkowego grubości 36 cm odmiany 500 na zaprawie cementowo-wapiennej, ? montaż stolarki okiennej PCV wg zestawienia (razem 176 okien), okna montować zgodnie z instrukcją montażu producenta, stosować uszczelnienia pianką montażową, ? uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych w niezbędnym zakresie na ścianach i ościeżach, ? wykonanie i montaż parapetów okiennych zewnętrznych z blachy płaskiej ocynkowanej gr. 0.55 mm, ? rozebranie ścianki z pustaków szklanych, zamurowanie i dostosowanie otworów do wymiarów nowych okien - dotyczy tylko budynku A, ? wymiany okien wraz z robotami towarzyszącymi nie ujętych w zestawieniu stolarki okiennej - budynek B a zaznaczonych na rysunku: Elewacje - plansza zamurowań - budynek B w tym zamówieniu nie przewiduje się, ? wymiany drzwi w tym zamówieniu nie przewiduje się , ? z uwagi na znaczne wymiary okien, należy wprowadzić odpowiedni profil ramy okiennej i system mocowania do ścian aby uniknąć w trakcie montażu odkształceń ram okiennych, ? preferowany profil trzykomorowy wzmocniony gwarantujący stabilność, ? wykonanie niezbędnych zamurowań istniejących otworów okiennych zgodnie z dokumentacją (wewnątrz surowy tynk) ? wywóz zdemontowanych okien do utylizacji na odległość do 10 km. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami stwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. tj. remont budynku polegający na wymianie stolarki okiennej na wartość nie mniejszą niż 100 000 zł brutto 4. Dysponują lub będą dysponować pracownikiem posiadającym doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie dla stanowiska jakie zostanie mu powierzone (Stanowisko: Kierownik budowy - odpowiedzialny za wykonanie robót branży budowlanej, Doświadczenie jako kierownik robót: co najmniej 3 lata, Wymagana liczba osób: 1 osoba). Osoba wymieniona powyżej, musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli zaś w/w osoba będzie posiadała uprawnienia budowlane wydane po 14.02.1995 r. do oferty należy załączyć zaświadczenie lub decyzję o wpisie do Centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 5. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców. 6. Wymagania dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 6.1. Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną, jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej lub konsorcjum firm, zdolną do wykonania określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia robót. 7. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej SWIZ na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w pkt.. 5 na zasadzie spełnia / nie spełnia. 8. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają powyższych warunków oraz Wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz ze swoją ofertą Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty: 1.1. Formularz oferty przetargowej (Załącznik Nr 1 do SWIZ). 1.2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SWIZ). 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SWIZ). 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Zaświadczenia, właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.6. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. W przypadku konsorcjum pełnomocnictwo dla ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik Nr 4 do SWIZ). 1.7. Imienny wykaz personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branży budowlanej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do jego wykonania na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. Do oferty należy załączyć: kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego branży budowlanej Jeżeli osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są pracownikami wykonawcy należy załączyć ich pisemną zgodę na podjęcie współpracy przy realizacji niniejszego zamówienia. Osoba wymienione powyżej, musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawa Prawo Budowlane oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Jeżeli zaś w/w osoba będzie posiadała uprawnienia budowlane wydane po 14.02.1995 r do oferty należy załączyć zaświadczenie lub decyzję o wpisie do Centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 1.8. Wykaz, co najmniej trzech wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia (Załącznik Nr 6 do SWIZ). 1.9. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 6 do SWIZ zostały wykonane należycie. 2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 6.1. muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszskoczow.biposwiata.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach