Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zgorzelcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Warszawska 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 64 94 528 , fax. 0-75 64 94 529
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zgorzelcu
    ul. Warszawska 11 11
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 64 94 528, fax. 0-75 64 94 529
    REGON: 00031084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse.zgorzelec.ibip.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykucie / demontaż / starej stolarki drewnianej wraz z parapetami, Dokonanie szczegółowych pomiarów, wykonanie oraz montaż nowych okien PCV z zachowaniem podziałów architektonicznych, zewnętrznych szprosów oraz wymiarów profili stolarki już wymienionej. Odtworzenie tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych wraz z malaturą , Zabezpieczenie folią pomieszczeń /mebli, dokumentów itp./w których wykonywana będzie wymiana okien, Montaż taśm zabezpieczających /przeciw gołębiom /. Usunięcie oraz utylizacja gruzu, zdemontowanych okien oraz parapetów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.), tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie muszą złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu: - wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ); - dowód wniesienia / wpłacenia wadium; - informacja jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 2 do oferty - Część III SIWZ); - oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do oferty - Część III SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.zgorzelec.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach