Urząd Gminy Wilamowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-330 Wilamowice, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48338129430 , fax. +48338129431
- Data zamieszczenia: 2020-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilamowice
Rynek 1
43-330 Wilamowice, woj. śląskie
tel. +48338129430, fax. +48338129431
REGON: 07218232100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wilamowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół w Wilamowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotowa inwestycja polega na wymianie stolarki okiennej w Zespole Szkół w Wilamowicach przy ul. Rynek 14. Zakres prac obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe i demontaże istniejącej stolarki okiennej wraz z utylizacją, 2) roboty montażowe projektowanej stolarki okiennej, 3) montaż lub renowacja parapetów zewnętrznych i wewnętrznych Prace należy wykonać zgodnie z zaleceniami Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach – załącznik do projektu budowlanego. Szczegółowy zakres prac opisują: Dokumentacja Projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna). Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia określone w Dokumentacji Projektowej (lub równoważne). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj.: nie później niż do dnia 07 kwietnia 2020r, do godz. 08:30 do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zdolności lub sytuacji innych podmiotów (jeśli dotyczy), 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy – w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników (jeśli dotyczy), 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeśli dotyczy), 5) Dowód wniesienia wadium. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku II Urzędu Skarbowego w Gliwicach
Dodano: 2024-04-04 - Kompleksowa modernizacja Ośrodka Rekreacyjno-Sportowego „Centrum”– wymiana stolarki okiennej
Dodano: 2024-03-22 - „Wymiana stolarki drzwiowej w budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzanych i administrowanych przez ZGM TBS z o.o.”
Dodano: 2023-02-03 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach - wymiana stolarki okiennej - etap II
Dodano: 2022-11-02 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach – wymiana stolarki okiennej – etap III
Dodano: 2022-10-11 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach - wymiana stolarki okiennej - etap II
Dodano: 2022-08-30 - Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
Dodano: 2021-04-22 - Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
Dodano: 2021-03-09 - Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
Dodano: 2021-03-09 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno-Medycznych i Ogólnokształcących, 42-600 Tarnowskie Góry, ul Opolska 26– Etap 2
Dodano: 2021-02-11