Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
- Data zamieszczenia: 2019-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
ul. Kościuszki 17
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wymiana stolarki okiennej w zasobach komunalnych ADM 1 i ADM 2 Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej z podziałem na zadania" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w zasobach komunalnych ADM 1 i ADM 2 Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania: Zadanie nr 1 - Wymiana stolarki okiennej PCV w mieszkaniach ADM 1. Zadanie nr 2 - Wymiana stolarki okiennej drewnianej w mieszkaniach ADM 1. Zadanie nr 3 - Wymiana stolarki okiennej PCV (U=0,9) w mieszkaniach ADM 2. Zadanie nr 4 - Wymiana stolarki okiennej PCV (U=1,1) w mieszkaniach ADM 2. Szczegółowy zakres robót określa SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: Zadanie 1 - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Zadanie 2 – 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). Zadanie 3 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Zadanie 4 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej http://www.zgm.rybnik.pl/bip/ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Zamenhofa 30c w Katowicach
Dodano: 2024-07-02 - Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Zamenhofa 30c w Katowicach
Dodano: 2024-06-13 - Częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku II Urzędu Skarbowego w Gliwicach
Dodano: 2024-04-04 - Kompleksowa modernizacja Ośrodka Rekreacyjno-Sportowego „Centrum”– wymiana stolarki okiennej
Dodano: 2024-03-22 - „Wymiana stolarki drzwiowej w budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzanych i administrowanych przez ZGM TBS z o.o.”
Dodano: 2023-02-03 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach - wymiana stolarki okiennej - etap II
Dodano: 2022-11-02 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach – wymiana stolarki okiennej – etap III
Dodano: 2022-10-11 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Lędzinach - wymiana stolarki okiennej - etap II
Dodano: 2022-08-30 - Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
Dodano: 2021-04-22 - Remont 10 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
Dodano: 2021-03-09