Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w Wierzbięcinie

Gmina Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3926200 , fax. 091 3926206
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogard
    Plac Wolności 1 1
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3926200, fax. 091 3926206
    REGON: 81168427800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w Wierzbięcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej na nową z PVC w kolorze białym w ilości ca. 250 m2 wraz z wymianą parapetów wew. w ilości ca. 61 szt. i podokienników zew. z blachy powlekanej w ilości ca. 41,00 m2 w budynku Szkoły Podstawowej w Wierzbięcinie. Roboty budowlane związane z wymianą stolarki zostały podzielone na III etapy, niniejsze zamówienie obejmuje realizację I etapu. tzn. wymianę stolarki w najstarszej części szkoły - mieszczącej się w skrzydle zachodnim (pawilon parterowy) oraz w budynku głównym szkoły - klasy na parterze (po lewej stronie od gł. klatki schodowej) i klasy na I piętrze (po lewej i prawej stronie przy gł. klatce schodowej). W budynku parterowym wymianie podlegają wszystkie okna wraz z parapetami wew. i zewn. w klasach, WC, bibliotece i korytarzu (O1-14 szt., O2-17 szt., O3-6 szt., O4-1 szt., O5-2 szt.). W części głównej wymianie podlegają okna O3 - 23 szt. oraz parapety wew. i zew. W oknach mają być zamontowane nawietrzakii higrosterowalne (np. firmy Areco lub równoważne) w ilości 19 szt. Prace remontowe przewidują demontaż istniejącej stolarki, montaż nowej, wymianę parapetów wew. i zew. oraz uzupełnienie tynków zew. i wew. wraz z ich szpachlowaniem i pomalowaniem farbami emulsyjnymi w kolorze pomieszczenia. W koszcie oferty należy uwzględnić dokonywanie corocznych przeglądów stolarki okiennej, przez okres 5 lat, polegających na regulacji skrzydeł i konserwacji okuć. Szczegółowa ilość i wymiary stolarki określono w Zestawieniu stolarki. Wymagania jakościowe: a) stolarka okienna: - profil materiał PVC, kolor biały, wzmocniony stalą ocynk gr. min 1,2 mm - rama okna: profil zamknięty, - szyba: zespolona, wspł. przenikania ciepła U (W/m2K) 1,1, - uszczelki z EPDM, - okucia obwiedniowe, b) parapety wewnętrzne: - materiał PVC - kolor biały, - laminat matowy, c) parapety zewnętrzne - blacha cynk powlekana, - kolor ciemny brąz, d) nawiewniki - higrosterowalne - kolor biały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy: - zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej dwa zadania o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia tj. polegające na wymianie stolarki okiennej z PCV w ilości co najmniej 200 m2 każda inwestycja. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w § 3 niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z ww. warunków, zostaną wezwani do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Warunki w przypadku składania oferty wspólnej. W sytuacji, gdy kilku wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne (pkt 1a i 1d) muszą być spełnione przez każdego wykonawcę oddzielnie, natomiast warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia (pkt 1b i 1c) muszą być spełnione przez wszystkich wykonawców łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w § 2: a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć: - wykaz zrealizowanych inwestycji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania na formularzu zgodnym z treścią formularza nr 5 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w § 3 ust. 1 1) pkt. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowogard.pl/zamowienia.dhtml
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach