Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w Przychodni nr 4 przy ul. Nowopogońskiej w Sosnowcu

Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Wawel 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3684876 , fax. 032 2936764
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
    ul. Wawel 15 15
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 3684876, fax. 032 2936764
    REGON: 27279704500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w Przychodni nr 4 przy ul. Nowopogońskiej w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wymianę okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane z pcv (237,38 m2); 2. montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej (33,18 m2); 3. wykucie z muru podokienników stalowych (256,76 m); 4. uzupełnienie rolek z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej; 5. uzupełnienie mocną zaprawą bruzd powstałych po demontazu okien (127,22 m); 6. wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych na ościeżach; 7. malowanie farbami emulsyjnymi oscieży wewnętrznych (134,13 m2); 8. malowanie farbą emulsyjną ościezy zewnętrznych (62,90 m2); 9. obsadzenie parapetów wewnętrznych z płyty MDF grub. 3 cm (75 szt.);10. wywiezienie gruzu samochodem (24,07 m3);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: 5. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali (ukończyli) co najmniej trzy zamówienia polegające na montażu stolarki okiennej i, lub drzwiowej z pcv, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każde. W przypadku, gdy Wykonawca realizował zamówienie, w skład którego wchodziły jednocześnie inne roboty budowlane, zobowiązany jest wykazać wyłącznie wartość robót związanych z montażem stolarki okiennej i/lub drzwiowej z pcv- tylko takie roboty Komisja uzna za potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę wymaganego doświadczenia. 6. wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (W przypadku składania oferty wspólnej w.w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających wspólna ofertę) 2. aktualny dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe każdego z współwłaścicieli spółki. Adnotacja na odwrocie zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełniać będzie wymóg zaświadczenia aktualnego. Przedłożona przez Wykonawcę informacja o aktualności wpisu do ewidencji działalności gospodarczej zawierająca adnotację z nieczytelnym podpisem bądź pieczątką, bez możliwości ich identyfikacji nie będzie spełniać wymogów zaświadczenia aktualnego. (W przypadku składania oferty wspólnej w.w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). 3. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień spełniających wymagania określone w SIWZ - z podaniem ich wartości, zakresu, dat i miejsca wykonania. (W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz). 4. dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że wykazane zamowienia zostały wykonane przez Wykonawcę z należytą starannością. 5. wskazanie osoby, którą dysponuje lub będzie dysponował, a która posiada kwalifikacje określone w SIWZ. Jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował zobowiązany jest załączyć do wykazu pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni osobę posiadającą wymagane uprawnienia. (W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz). 6. dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika robót uprawnień wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające posiadanie przez kierownika robót wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach