Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach kuchennych na parterze w budynku dawnej oficyny w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1

Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 607 102 , fax. 846 607 339
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
    ul. Sanatoryjna 1
    22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
    tel. 846 607 102, fax. 846 607 339
    REGON: 30142800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-krasnobrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach kuchennych na parterze w budynku dawnej oficyny w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie przy ul. Sanatoryjnej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w pomieszczeniach kuchennych w zabytkowym budynku dawnej oficyny na parterze, polegających na wymianie istniejących okien na nowe w budynku dawnej oficyny na parterze od strony zachodniej, północnej i południowej w ilości osiem sztuk. Istniejące okna są drewniane, skrzynkowe, podzielone na kwatery górne i dolne. Dolne kwatery otwierane na boki, z podziałem szczeblami na 3 pola (lub 6 pól) każde. Górne kwatery otwierane niezależnie od siebie do góry, z podziałem szczeblami na 4 pola każde. Zawiasy i zamki najprawdopodobniej oryginalne. Zawiasy i okucia w stopniu maksymalnym należy wykorzystać z istniejących okien z rozbiórki. Wymagania dotyczące nowych okien: Okna skrzynkowe wykonane z drewna sosnowego. Okno podzielone na 3 skrzydła ze szprosami według starego wzoru, dolne skrzydła otwierane na boki, a górne skrzydło do góry. Oszklone zestawami/pojedynczą szybą w sposób gwarantujący współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U(max) min. 1,1 W/(m2• K). Okna impregnowane przeciwgrzybicznie, zabezpieczone gruntem i malowane dwukrotnie farbą na biało. Wyposażone w moskitiery umożliwiające otwieranie okien (np. rolety, ramy siatkowe itp.) Zastosowanie okuć okiennych z demontażu starych okien. Wymiary okien – w zestawieniu stolarki okiennej – w projekcie budowlanym, o którym mowa w pkt. 3. Uwaga ! Wymiary zewnętrzne okien należy skonfrontować z wymiarami wykonanych otworów. 2. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1. , stanowi I etap zadania w ramach projektu budowlanego pn. „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach kuchennych na parterze w budynku dawnej oficyny”, wykonanego w grudniu 2019r przez MEGAM Janusz Malinowski – ul. Połaniecka 12/6, 22-100 Chełm. 4. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej. Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest wymiana drzwi zewnętrznych ani drzwi wewnętrznych. 5. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót (Załączniki nr 1, 3 do SIWZ). Załączony przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty. Przedmiar robót nie jest podstawą wyceny oferty. Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej na miejscu inwestycji u Zamawiającego. 6. WSPÓŁNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (KODY CPV): 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 7. Wykonawca na przedmiot zamówienia zobowiązuje się udzielić gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy na roboty, licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. 8. Budynek dawnej oficyny jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków, prowadzonego przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie pod numerem A/1441. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby pracami kierowała osoba, posiadająca wymagane kwalifikacje zawodowe do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wynikających z art. 36 ust. 1 pkt. 1 - 4, art. 42 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994r – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421130-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych zobowiązany jest złożyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Wykonawca zamiast wzoru określonego w załączniku nr 11 do SIWZ może przedstawić inny dokument, który pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów i który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącym doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). 5. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wg. wzoru określonego w załączniku nr 12 do SIWZ) 6. Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną