Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ

Obwód Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Opolska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3318150 wew. 300, , fax. 032 3318150 wew. 305
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Obwód Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ
    ul. Opolska 18
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3318150 wew. 300, , fax. 032 3318150 wew. 305
    REGON: 27625351400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-slaskie.pl/olkgliw
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wymianie stolarki okiennej w liczbie 51 szt. w tut. zakładzie lecznictwa, przy ul. Opolskiej 18. Zamówienie obejmuje: dostawę i wbudowanie nowej stolarki okiennej z PCV, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, demontaż i odbiór do utylizacji starych okien, wykonanie obróbek murarskich ościeży i parapetów oraz roboty porządkowe związane z realizacją zadania. Gruz i inne odpady powstałe przy wykonywaniu robót Wykonawca wywiezie własnym transportem i na swój koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana wobec złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ETAP I - dotyczy wszystkich Wykonawców W celu wstępnego potwierdzenia udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy składają: a) wypełniony Formularz Ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ); b) szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ); d) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 3 do SIWZ); e) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie (zał. nr 2 i 3 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; f) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (zał. nr 10 do SIWZ). Dokument musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakresu udostępniania Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu; g) Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom. W celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych Podwykonawcach w oświadczeniach (zał. nr 2 i 3 do SIWZ). W przypadku braku wskazania Podwykonawców oraz podmiotów, z których zasobów będzie korzystał, Zamawiający uzna, że całość zamówienia zrealizowana zostanie przez Wykonawcę; h) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ). ETAP II - dotyczy tylko Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego – składa następujące dokumenty: a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 150 000 PLN; b) wykaz robót budowlanych o podobnym charakterze (wymiana okien lub montaż) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (zał. nr 5 do SIWZ); c) oświadczenie o doświadczeniu kierownika budowy (zał. nr 4 do SIWZ); d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych czynności, kwalifikacji zawodowych, wymiaru etatu i rodzaju umowy o pracę (zał. nr 7 do SIWZ); e) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3. Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w Rozdz. VII pkt. 2 e) i 2 f) SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie zamówienia, przedstawia w od-niesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w Rozdz. VII pkt. 2 e) i 2 f) SIWZ. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Dołączają dokument pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. Dokumenty określone w Rozdz. VII pkt. 2 e) i 2 f) SIWZ – każdy z Wykonawców składa osobno. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. VII pkt. 2 e) i 2 f) SIWZ, składa dokumenty określone w § 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) potwierdzające, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierają-cym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach