Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie UW HERA, ul. Belwederska 26/30, 00-594 Warszawa.

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33 26/28/33
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie UW HERA, ul. Belwederska 26/30, 00-594 Warszawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie UW HERA, ul. Belwederska 26/30, 00-594 Warszawa: 1) w części A budynku od ul. Gagarina (parter, piwnice); od ul. Belwederskiej (piwnice, parter, p .I, II, III, IV), 2) w części B budynku - całość. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1) zdemontowaniu istniejących okien drewnianych, 2) rozebraniu obróbek blacharskich - parapetu zewnętrznego z blachy stalowej ocynkowanej, obróbek przy drzwiach balkonowych, 3) dostarczenie i zamontowanie nowych okien z wysokoudarowego, nieplastyfikowanego, odpornego na uv PVC spełniające poniższe wymagania: a) odtworzenie ram i podziału okien zgodnie z istniejącą stolarką okienną, b) profile 5 komorowe całego okna o szerokości zabudowy minimum 70 mm, c) dobra izolacja cieplna - U <1,5 W/(m2 K), d) izolacyjność akustyczna - Rw > 35dB (lub 37dB), e) okna wyposażone w nawiewniki hydrosterowalne z ochroną akustyczną Rw > 35dB, minimum 1 szt. na okno lub zestaw (okno+drzwi balkonowe), 4) wykonaniu obróbki osadzenia okien polegającej na naprawie uszkodzonych glifów (ościeży)okien, 5) malowaniu naprawionych glifów (ościeży), 6) wykonaniu obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej (parapetów zewnętrznych i drzwi balkonowych), 7) wwiezieniu i utylizacji zdemontowanych okien, gruzu, obróbek blacharskich ze złożeniem Zamawiającemu oświadczenia o przekazaniu do utylizacji materiałów z demontażu. 3. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest na stronie Zamawiajacego: www.uw.edu.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył następujące roboty: Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 200.000,00 PLN. Należy załączyć kserokopie dokumentów (np. opinie lub referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. 3.2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: kierownik robót - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie 3. Formularz Nr 2 - oświadczenie - wykaz robót wraz z załącznikami. Wykaz zrealizowanych - ukończonych - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 robót o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 200.000,00 PLN. Należy załączyć kserokopie dokumentów (np. opinie, referencje itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 4. Formularz Nr 3 - oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zmówienia wraz z załącznikami. Dla osób wykazanych w Formularzu Nr 3 Wykonawca przedstawi kserokopie następujących dokumentów: kierownik robót - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Dla ww. osoby Wykonawca przedstawi kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej. Jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskaże osobę, którą będzie dysponował należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach