Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 4

Miejska Szkoła Podstawowa nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 44193 Knurów, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 3304120 , fax. 0-32 3304120
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Szkoła Podstawowa nr 4
    ul. Jana Kilińskiego 6
    44193 Knurów, woj. śląskie
    tel. 0-32 3304120, fax. 0-32 3304120
    REGON: 72722200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Samorządowa jednotka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 4
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 4 zlokalizowanej w Knurowie ul. Jana Kilińskiego 6. 2. Ogólna charakterystyka: 1) Demontaż i montaż stolarki okiennej zewnętrznej, 2) Demontaż i montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej do budynku, 3) Wykonanie napraw wyprawy tynkarskiej zewnątrz i wewnątrz budynku, 4) Pomalowanie ścian. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 9 do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach