Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Lipnicka 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4990600
- Data zamieszczenia: 2022-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Lipnicka 26
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 4990600
REGON: 070019077 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w lokalu użytkowym w budynku stanowiącym zasób gminy Bielsko-Biała, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenia zamówienia publicznego na wymianę stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną drewnianą cztero kwaterową o łącznej szacunkowej powierzchni ok. 7,5 m2 i stolarkę okienną PCV jedno i cztero kwaterową o łącznej szacunkowej powierzchni ok. 7,00 m2, zespoloną, w kolorze białym wraz z wykonaniem ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, montażem parapetów zewnętrznych wykonanych z blachy ocynkowanej, montażem parapetów wewnętrznych wykonanych z tworzywa PCV wraz z robotami towarzyszącymi (zabezpieczenie lokalu + wywóz stolarki zdemontowanej i gruzu) w lokalu użytkowym przy ul. Zygmunta Krasińskiego 5 stanowiącym zasób gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez potwierdzenie, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał 2 roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i/lub drzwiowej o wartości nie niższej niż 10 000 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz przedłożeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli roboty budowlane obejmowały szerszy zakres niż określony powyżej, Wykonawca wyodrębni w wykazie jedynie zakres i wartość robót obejmujących wymianę stolarki okiennej;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną