Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób komunalny Miasta Ruda Śląska

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-710 Ruda Śląska, ul. 1 Maja 218
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2420133 w. 133 , fax. 032 2420881
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
    ul. 1 Maja 218 218
    41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2420133 w. 133, fax. 032 2420881
    REGON: 27354564700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób komunalny Miasta Ruda Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób komunalny Miasta Ruda Śląska - szczegółowy zakres i opis robót jest określony w załączniku nr 4 i specyfikacji technicznej w załączniku nr 6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 168 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 6.000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać dostawcy, którzy 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca winien wykazać że: a) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat minimum 3 zamówienia o wartości i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w tym 1 zamówienie zrealizowane na budynkach objętych ochroną konserwatorską. b) zatrudnia pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe lub zostaną mu udostępnione osoby zdolne do wykonania zamówienia tzn. przynajmniej jednego pracownika z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w nieograniczonym zakresie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien wykazać że: posiada ważną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Minimalna suma gwarancyjna wynikająca z posiadanej umowy ubezpieczenia musi wynosić co najmniej 50 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Udzielą gwarancji 60 miesięcy na wykonane roboty. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców jedynie w zakresie usług montażowych stolarki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia.. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 3 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy bądź wykonawców (np. konsorcjum) ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów firmy np. KRS. 4 Aktualne zaświadczenia: - z właściwego Urzędu Skarbowego oraz - właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego. Uwaga: Zaświadczenia z ZUS-u oraz Urzędu Skarbowego uznaje się za ważne w dniu otwarcia ofert, jeżeli zostały one wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5 Wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach minimum 3 robót budowlanych w tym 1 zamówienie zrealizowane na budynkach objętych ochroną konserwatorską, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, oraz dokumentu potwierdzającego wykonanie prac na terenach objętych ochroną Konserwatora Zabytków. Zestawienie należy wykonać zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ 6 Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji (dot. osób posiadających wymagane uprawnienia - rozdz. VI pkt 1.2 lit b) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie świadectwa, uprawnień oraz aktualnych zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (poświadczenie za zgodność z oryginałem) kierownika robót 7 Polisa lub inny dokument potwierdzających ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8 Wycenę stolarki okiennej należy sporządzić na załączniku nr 8 w oparciu o dołączony do specyfikacji wykaz stolarki - załącznik nr 4, opinię Miejskiego Konserwatora Zabytków w Rudzie Śląskiej - załącznik nr 5 oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6. 9 Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dla zastosowanych okien: - aprobaty technicznej wraz z niezbędnymi rysunkami - sprawdzenia z badań okna białego klasy (A) wg PN-EN 12608:2004 na zgodność z przedstawioną Aprobatą Techniczną ITB - atestów higienicznych - certyfikatu na znak bezpieczeństwa dla szyb Stolarka powinna spełniać normy PN-83(B-3430 oraz wprowadzonej do niej zmiany PN-83(B-03430(AZ3 w zakresie doprowadzenia powietrza zewnętrznego do pokoi mieszkalnych oraz kuchni z oknem zewnętrznym. Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach