Gmina Świebodzin ogłasza przetarg
- Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
- Data zamieszczenia: 2011-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
ul. Rynkowa 2 2
66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
REGON: 97077053400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 2 zadania: 1.1. Zadanie 1, polegające m.in. na: a) wykonaniu stolarki okiennej PCV według indywidualnych rozmiarów i rysunku okna według załączonych rysunków szczegółowych do lokali mieszkalnych komunalnych administrowanych przez Gminę Świebodzin na terenie Gminy Świebodzin, w ilości łącznie 15 sztuk okien: - ul. Generała Sikorskiego 7 m 3 - 2 szt. - ul. Krótka 5 m 4 - 2 szt. - ul. Poznańska 50 m 4 - 2 szt. - ul. Generała Świerczewskiego 37 m 3 - 1 szt. - Os. Widok 1d m 14 - 3 szt. - ul. M. Żymierskiego 19 m 4 - 2 szt. - ul. Łużycka 27 m 3A - 1 szt. - ul. Młyńska 23 m 11 - 2 szt. b) ostrożnym wykuciu ościeżnic drewnianych i parapetów wewnętrznych wraz z ich wywiezieniem na składowisko odpadów oraz wypełnieniu zaprawą tynkarską ewentualnych ubytków w detalu architektonicznym, c) obsadzeniu stolarki okiennej PCV z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem, d) zawieszeniu i regulacji skrzydeł okiennych wraz z obróbką ościeżnic, e) obsadzeniu parapetów wewnętrznych z wykuciem gniazd i naprawą uszkodzonego tynku, f) wykonaniu i uzupełnienie tynku ościeży wewnętrznych do lica ściany, g) oczyszczeniu powierzchni stolarki po jej montażu. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia wymiarów otworów okiennych i podanych wymiarów okien. 1.1.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym opracowanym przez Pracownię Architektury i Urbanistyki Rafał Mazur z Warszawy, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 359/2011 z dnia 01.09.2011 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków odpowiednio: ZN.5142.71.2011 z dnia 14.06.2011 r., ZN.5142.72.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.73.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.78.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.79.2011 z dnia 24.06.2011 r., ZN.5142.82.2011 z dnia 24.06.2011 r., ZN.5142.83.2011 z dnia 24.06.2011 r., ZN.5142.84.2011 z dnia 24.06.2011 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik do SIWZ. 1.1.3. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy okien, parapetów wewnętrznych i innych materiałów, b) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) wywiezienia zdemontowanych okien i parapetów oraz innych materiałów i śmieci z terenu robót - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, d) uporządkowania pomieszczeń i terenu po wykonaniu robót. 1.2. Zadanie 2, polegające m.in. na: a) wykonaniu stolarki okiennej drewnianej według indywidualnych rozmiarów i rysunku okna według załączonych rysunków szczegółowych do lokali mieszkalnych komunalnych administrowanych przez Gminę Świebodzin na terenie Gminy Świebodzin, w ilości łącznie 11 sztuk okien: - ul. J. Piłsudskiego 30 m 3 - 2 szt. - ul. J. Piłsudskiego 43 m 3 - 3 szt. - Plac Jana Pawła II 23 m 8 - 3 szt. - Plac Jana Pawła II 20 m 5 - 1 szt. - ul. 1 Maja 17 m 1 - 2 szt. b) ostrożnym wykuciu ościeżnic drewnianych i parapetów wewnętrznych wraz z ich wywiezieniem na składowisko odpadów, z tym że okna z lokalu przy Placu Jana Pawła II 23 i ul. 1 Maja 17 - w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2 km od lokalu oraz wypełnieniu zaprawą tynkarską ewentualnych ubytków w detalu architektonicznym, c) obsadzeniu stolarki okiennej drewnianej z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem, d) zawieszeniu i regulacji skrzydeł okiennych wraz z obróbką ościeżnic, e) obsadzeniu parapetów wewnętrznych z wykuciem gniazd i naprawą uszkodzonego tynku, f) wykonaniu i uzupełnienie tynku ościeży wewnętrznych do lica ściany, g) oczyszczeniu powierzchni stolarki po jej montażu. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia wymiarów otworów okiennych i podanych wymiarów okien. 1.2.1. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym opracowanym przez Pracownię Architektury i Urbanistyki Rafał Mazur z Warszawy, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 359/2011 z dnia 01.09.2011 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków odpowiednio: ZN.5142.69.2011 z dnia 13.06.2011 r., ZN.5142.70.2011 z dnia 14.06.2011 r., ZN.5142.74.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.77.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.85.2011 z dnia 24.06.2011 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik do SIWZ. 1.2.2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy okien, parapetów wewnętrznych i innych materiałów, b) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) wywiezienia zdemontowanych okien z lokalu przy Placu Jana Pawła II 23 i ul. 1 Maja 17 w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2 km od lokalu, d) wywiezienia zdemontowanych okien, parapetów oraz innych materiałów i śmieci z terenu robót - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, e) uporządkowania pomieszczeń i terenu po wykonaniu robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze PN/01/16
Dodano: 2016-06-02 - Remont zaplecza kuchni internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku- etap II
Dodano: 2016-04-11 - Remont zaplecza kuchni Internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku - ETAP I.
Dodano: 2015-10-19 - Remont zaplecza kuchni Internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku - ETAP I.
Dodano: 2015-10-01 - Remont wiaty przy sali gimnastycznej oraz dachu na sali rehabilitacyjnej przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku
Dodano: 2015-08-27 - Remont wiaty przy sali gimnastycznej oraz dachu na sali rehabilitacyjnej przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku
Dodano: 2015-08-05 - Roboty elektryczne
Dodano: 2015-06-08 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO-NAPRAWCZE POLEGAJĄCE NA DOSTOSOWANIU POMIESZCZEŃ DLA KANCELARII NIEJAWNEJ. SPRAWA NR 103/PN/2014.
Dodano: 2014-09-18 - Nr spr. ZP. 271 - 5/14. Modernizacja stropu w budynku pałacowym - Ochla, os. Dworskie
Dodano: 2014-08-08 - WYKONANIE ROBÓT KONSERWACYJNYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE BRAM GARAŻOWYCH W BUDYNKU NR 5 W JW 3949 W M. SKWIERZYNA
Dodano: 2014-05-05