Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 2 zadania

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
  • Data zamieszczenia: 2011-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 2 zadania: 1.1. Zadanie 1, polegające m.in. na: a) wykonaniu stolarki okiennej PCV według indywidualnych rozmiarów i rysunku okna według załączonych rysunków szczegółowych do lokali mieszkalnych komunalnych administrowanych przez Gminę Świebodzin na terenie Gminy Świebodzin, w ilości łącznie 15 sztuk okien: - ul. Generała Sikorskiego 7 m 3 - 2 szt. - ul. Krótka 5 m 4 - 2 szt. - ul. Poznańska 50 m 4 - 2 szt. - ul. Generała Świerczewskiego 37 m 3 - 1 szt. - Os. Widok 1d m 14 - 3 szt. - ul. M. Żymierskiego 19 m 4 - 2 szt. - ul. Łużycka 27 m 3A - 1 szt. - ul. Młyńska 23 m 11 - 2 szt. b) ostrożnym wykuciu ościeżnic drewnianych i parapetów wewnętrznych wraz z ich wywiezieniem na składowisko odpadów oraz wypełnieniu zaprawą tynkarską ewentualnych ubytków w detalu architektonicznym, c) obsadzeniu stolarki okiennej PCV z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem, d) zawieszeniu i regulacji skrzydeł okiennych wraz z obróbką ościeżnic, e) obsadzeniu parapetów wewnętrznych z wykuciem gniazd i naprawą uszkodzonego tynku, f) wykonaniu i uzupełnienie tynku ościeży wewnętrznych do lica ściany, g) oczyszczeniu powierzchni stolarki po jej montażu. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia wymiarów otworów okiennych i podanych wymiarów okien. 1.1.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym opracowanym przez Pracownię Architektury i Urbanistyki Rafał Mazur z Warszawy, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 359/2011 z dnia 01.09.2011 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków odpowiednio: ZN.5142.71.2011 z dnia 14.06.2011 r., ZN.5142.72.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.73.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.78.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.79.2011 z dnia 24.06.2011 r., ZN.5142.82.2011 z dnia 24.06.2011 r., ZN.5142.83.2011 z dnia 24.06.2011 r., ZN.5142.84.2011 z dnia 24.06.2011 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik do SIWZ. 1.1.3. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy okien, parapetów wewnętrznych i innych materiałów, b) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) wywiezienia zdemontowanych okien i parapetów oraz innych materiałów i śmieci z terenu robót - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, d) uporządkowania pomieszczeń i terenu po wykonaniu robót. 1.2. Zadanie 2, polegające m.in. na: a) wykonaniu stolarki okiennej drewnianej według indywidualnych rozmiarów i rysunku okna według załączonych rysunków szczegółowych do lokali mieszkalnych komunalnych administrowanych przez Gminę Świebodzin na terenie Gminy Świebodzin, w ilości łącznie 11 sztuk okien: - ul. J. Piłsudskiego 30 m 3 - 2 szt. - ul. J. Piłsudskiego 43 m 3 - 3 szt. - Plac Jana Pawła II 23 m 8 - 3 szt. - Plac Jana Pawła II 20 m 5 - 1 szt. - ul. 1 Maja 17 m 1 - 2 szt. b) ostrożnym wykuciu ościeżnic drewnianych i parapetów wewnętrznych wraz z ich wywiezieniem na składowisko odpadów, z tym że okna z lokalu przy Placu Jana Pawła II 23 i ul. 1 Maja 17 - w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2 km od lokalu oraz wypełnieniu zaprawą tynkarską ewentualnych ubytków w detalu architektonicznym, c) obsadzeniu stolarki okiennej drewnianej z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem, d) zawieszeniu i regulacji skrzydeł okiennych wraz z obróbką ościeżnic, e) obsadzeniu parapetów wewnętrznych z wykuciem gniazd i naprawą uszkodzonego tynku, f) wykonaniu i uzupełnienie tynku ościeży wewnętrznych do lica ściany, g) oczyszczeniu powierzchni stolarki po jej montażu. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia wymiarów otworów okiennych i podanych wymiarów okien. 1.2.1. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym opracowanym przez Pracownię Architektury i Urbanistyki Rafał Mazur z Warszawy, zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 359/2011 z dnia 01.09.2011 r., decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków odpowiednio: ZN.5142.69.2011 z dnia 13.06.2011 r., ZN.5142.70.2011 z dnia 14.06.2011 r., ZN.5142.74.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.77.2011 z dnia 21.06.2011 r., ZN.5142.85.2011 z dnia 24.06.2011 r. oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik do SIWZ. 1.2.2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy okien, parapetów wewnętrznych i innych materiałów, b) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) wywiezienia zdemontowanych okien z lokalu przy Placu Jana Pawła II 23 i ul. 1 Maja 17 w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2 km od lokalu, d) wywiezienia zdemontowanych okien, parapetów oraz innych materiałów i śmieci z terenu robót - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, e) uporządkowania pomieszczeń i terenu po wykonaniu robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach