Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w lokalach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2011-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w lokalach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w lokalach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje : wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV z montażem, wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz z robotami towarzyszącymi, w części wymienianych okien (tj. w pomieszczeniach kuchni i łazienek ) przewidziano montaż nawiewników. Przewidywana ilość stolarki do wymiany : 877,91 m2 . 3.Wymagania dotyczące stolarki : 1)profile minimum 5-komorowe w ramie i skrzydle, ramy i skrzydła w kolorze białym, 2)uszczelki EPDM, 3)okucia obwiedniowe, 4)okna rozwieralne i rozwieralno-uchylne, przynajmniej 1 skrzydło w oknie winno być rozwieralno-uchylne z funkcją mikrowentylacji uruchamianej za pomocą klamki, 5)szyby zespolone o współczynniku przenikania ciepła U=1,1W/(m2xK), 6)nawiewniki sterowane ręcznie o maksymalnym przepływie nie mniejszym niż 25 m3/h, kolor biały, 7)wszystkie materiały użyte do produkcji stolarki muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne, 8)parapety wewnętrzne komorowe z tworzywa sztucznego w kolorze białym, wyposażone w dwie nakładki na końcach, 9)parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej lakierowanej proszkowo, wyposażone w dwie nakładki na końcach, 4.Zakres szczegółowy obejmuje : -demontaż starej stolarki oraz parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych), -dostawę i montaż nowej stolarki, parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz nawiewników w oknach wskazanych przez Zamawiającego, -naprawę uszkodzonych ościeży- wewnętrznych i zewnętrznych, -wywóz zdemontowanej stolarki, parapetów, oraz ewentualnego gruzu powstałego przy wymianie, wraz z utylizacją, -doprowadzenie miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed ich rozpoczęciem- niezwłocznie po ich zakończeniu (tj. wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym). 5.Stolarka PCV winna być wzorowana na stolarce istniejącej, przy zachowaniu obecnego kształtu, formy i podziałów w oparciu o rysunki (szkice) załączone przez Zamawiającego (zał. nr 6 do SIWZ). 6.Roboty będą wykonywane w lokalach zamieszkałych i użytkowanych przez lokatorów/najemców. 7.Wykonawca każdorazowo dokonuje pomiaru stolarki i parapetów z natury przed jej produkcją. Wszelkie rozbieżności co do ilości i podziałów stolarki lub inne wątpliwości wynikłe w trakcie pomiarów z natury należy niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu lub Inspektorowi Nadzoru (przed przystąpieniem do produkcji stolarki). 8.Rozliczenie wykonanych robót następować będzie na podstawie obmiarów powykonawczych, sporządzonych przez Wykonawcę oddzielnie na każdy lokal mieszkalny, według ilości robót faktycznie wykonanych i odebranych prze Inspektora Nadzoru i zgodnie ze średnimi cenami jednostkowymi brutto wskazanymi w formularzu ofertowym Wykonawcy. 9.Obmiar powykonawczy stolarki zostanie dokonany wg powierzchni okna mierzonej iloczynem szerokości tj. odległości pomiędzy obrobionymi (tzn. przygotowanymi do malowania) ościeżami okiennymi i wysokości tj. odległości pomiędzy obrobionym (przygotowanym do malowania) nadprożem okiennym a górnym poziomem parapetu lub w przypadku drzwi balkonowych poziomem podłogi. Obmiar powykonawczy parapetów zostanie dokonany wg rzeczywistych długości, natomiast nawiewników wg ilości . 10.Szczegółowy zakres prac oraz sposób wykonania określają załączniki do SIWZ : a)przedmiar robót , b)wykaz stolarki przewidzianej do wymiany, c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d)wzór umowy. 11.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w przedmiocie zamówienia : a)zmiana podziału płaszczyzny okna na kwatery, w pionie lub poziomie (likwidacja pionowego i/lub poziomego słupka lub zastąpienie ich imitacją oryginalnego słupka lub szprosami międzyszybowymi) - w przypadku gdy większość okien w danym budynku już taki podział posiada lub w innych uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego, b)w sytuacjach uzasadnionych (np. lokator dokonał wymiany okien we własnym zakresie, zmiana najemcy lokalu, wykup lokalu, ) zmniejszenie ilości stolarki, parapetów, nawiewników, c)w sytuacjach uzasadnionych (np. rezygnacja przez najemcę lokalu z wymiany parapetów, parapet zewnętrzny został wymieniony w trakcie dociepleń budynków) zmniejszenie ilości parapetów (w przypadku rezygnacji z wymiany parapetów przez najemcę lokalu wymagane jest uzyskanie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia najemcy lokalu, d)w przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego robót, o którym mowa w pkt. b) i c) Zamawiający może wskazać wykonanie robót z zakresu objętego przetargiem w innych lokalach, a Wykonawca ma obowiązek podjęcia prac wynikających z dokonanych zmian za średnie ceny jednostkowe wskazane w formularzu ofertowym. 12.W sytuacjach uzasadnionych, których nie można bylo przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. pilność wykonania, sytuacje awaryjne, spłata zadłużenia przez najemcę), Zamawiający dopuszcza udzielenie, w trakcie udzielenia umowy dodatkowych zleceń z zakresu objętego przetargiem w innych lokalach, na kwotę nie większą niż 25.000 zł brutto, a Wykonawca ma obowiązek podjęcia prac wynikających z dodatkowych zleceń za średnie ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu ofertowym Wykonawcy. 14.Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1)Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 5 lat, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 2)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 PLN , bez limitów, udziałów własnych i franszyzy redukcyjnej. Wykonawca w w/w okresie zobowiązany jest przedkładać uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach