Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Adama Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Gimnazjalna 2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4362316 , fax. 077 4362316
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Adama Mickiewicza
ul. Gimnazjalna 2 2
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4362316, fax. 077 4362316
REGON: 00071685600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w łączniku hali sportowej i budynku Liceum w Prudniku przy ul. Gimnazjalnej 2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku szkolnego polegający na: -wymiana stolarki okiennej 21 szt. ze stolarki metalowej na stolarkę z PCV kolor obustronnie biały, okucia obwiedniowe, -demontaż istniejących okien i montaż nowych wraz z dostawą i montażem parapetów zewnętrznych ocynkowanych kolor brązowy. Przed realizacją zamówienia wykonawca winien dokonać pomiaru każdego okna i parapetu w budynku przy ul. Gimnazjalnej 2 w celu potwierdzenia wymiarów przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 1)Posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że wykonali co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością minimum 50 000,00 PLN.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 będącym załącznikiem do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu nr 3 stanowiącym załącznik do siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Formularz nr 4 ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprudnicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/19/2016)
Dodano: 2016-06-01 - Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/63/2015)
Dodano: 2015-04-29 - Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nysie -wymiana stolarki otworowej
Dodano: 2014-07-16 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na wymianie okien w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/102/2013)
Dodano: 2013-11-29 - Przetarg nieograniczony na wymianę okien w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/44/2013)
Dodano: 2013-06-04 - Dostawa i wymiana stolarki okiennej na stolarkę okienną z PCV wraz z nawiewnikami i parapetami w zasobach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku w 2013 roku
Dodano: 2013-04-23 - Dostawa i wymiana stolarki okiennej na stolarkę okienną z PCV wraz z nawiewnikami i parapetami w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku w 2012 roku
Dodano: 2012-02-27 - Wykonanie dostawy i wymiany stolarki okiennej na sali gimastycznej i w pomieszczeniach grup w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Nysie
Dodano: 2011-09-14 - Wymiana części stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Gen. Stefana Roweckiego Grota w Opolu na okna z PCV.
Dodano: 2011-05-31 - Dostawa i wymiana stolarki okiennej na stolarkę okienną z PCV wraz z nawiewnikami i parapetami w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku
Dodano: 2010-05-28