Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 6442095 , fax. 25 6442045
- Data zamieszczenia: 2011-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
ul. Konarskiego 2 2
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 6442095, fax. 25 6442045
REGON: 00000147100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w Domu Studenta nr 5 przy ul. Żytniej 17/19 w Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wymianę stolarki okiennej w Domu Studenta nr 5 przy ul. Żytniej 17/19 w Siedlcach, obejmujący wykonanie następujących robót budowlanych: 1)wykonanie okien PCV z zachowaniem określonych przez Zamawiającego parametrów technicznych, wymiarów i podziałów; 2)dostarczenie (transport) okien; 3)demontaż, wywiezienie oraz utylizacja istniejących okien drewnianych; 4)montaż dostarczonych okien; 5)naprawa i malowanie ościeży; 6)naprawa i malowanie obróbek blacharskich. 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 1) 44221100-6 Okna; 2) 45111300-1 Roboty rozbiórkowe; 3) 45421132-8 Instalowanie okien; 4) 45410000-4 Tynkowanie; 5) 45442100-8 Roboty malarskie; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną