Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół w Sławsku

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 106 229 , fax. 598 107 526
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    M. C. Skłodowskiej 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 106 229, fax. 598 107 526
    REGON: 77097990900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół w Sławsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół w Sławsku, Sławsko 97a, gmina Sławno, położonego na działce nr 427/7 obręb Sławsko.2.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia opisuje projekt budowlano – wykonawczy „ocieplenia ścian zewnętrznych, ocieplenia ścian w gruncie z wykonaniem izolacji pionowej przeciwwilgociowej, ocieplenie stropu pod dachem, ocieplenie podłogi na gruncie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych otworów okiennych z montażem okien dla obiektu Zespołu Szkół w Sławsku branża architektoniczna” wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – oba opracowania do wykorzystania wyłącznie w zakresie właściwym dla przedmiotu zamówienia (stolarka okienna). 3.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)wymianę istniejącej stolarki okiennej tj. O1 – 17 szt., O1EI60 – 2 szt., O2 – 2 szt., O3 – 1 szt., O4 – 50 szt., O5 – 2 szt., O6 – 1 szt., O7 – 4 szt., O8 – 2 szt., wraz z demontażem starej stolarki okiennej oraz dostawą i montażem nowej; b)dostawę bez montażu nowej stolarki okiennej wraz z parapetami i nawiewnikami tj. OP4 – 3 szt.; c)dostawę i montaż nawiewników higrosterowanych regulowanych automatycznie we wszystkich oknach; d)dostawę i wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; e)wykończenie i obróbkę otworów okiennych tynkiem i gładzią; f)utylizację wraz z transportem okien, parapetów z rozbiórki i pozostałego gruzu budowlanego. 4.Wymagania względem stolarki okiennej: a)współczynnik przenikania ciepła dla całego okna nie może być mniejszy niż 0,90 W/m2K; b)współczynnik izolacyjności akustycznej Rw nie mniejszy niż 33dB; c)okna w pomieszczeniu sali gimnastycznej (6 szt. okien typu O4) mają być wykonane jako okna z szybą bezpieczną klasy min. P2A; d)okna mają być wykonane z profili PVC, 6 – komorowych w kolorze białym; e)okucia uchylno – rozwierane, rozszczelniające się w skrzydle uchylno – rozwiernym; f)szyby zespolone ciepłochronne, dwukomorowe; g)rama okienna wyposażona w trzy uszczelki modyfikowane tworzywem EPDM; h)okna należy wyposażyć w klamki z blokadą błędnego położenia oraz możliwością mikrouchylenia; profil okien klasy A; klamki okienne metalowe zwykłe dwukrotnie lakierowane w kolorze białym; i)klamki w oknach na korytarzach i ogólnodostępnych klatkach schodowych wyposażyć w zamki (zabezpieczenie przed otwarciem okien przez dzieci); dotyczy to okien na parterze (3 szt.: OP4, O4, O6) i piętrze (6 szt.: 2 szt. O2, 1 szt O3, 2 szt. O4, 1 szt. OP4); w przypadku, gdy okno ma dwa rzędy skrzydeł klamki z zamkiem zastosować tylko do skrzydeł dolnych; j)okna na poziomie piwnicy należy wyposażyć w szybę antywłamaniową klasy P4 oraz okucia antywłamaniowe klasy WK2; k)okna oznaczone symbolem O1EI60 wykonać z profili aluminiowych o odporności ogniowej EI60; l)okna w ścianie trójwarstwowej zamontować w warstwie izolacji termicznej poprzez zastosowanie odpowiednich uchwytów montażowych w rozstawie zgodnym z wytycznymi producenta; m)okno posadowić na podkładzie styrodurowym szerokim na całą szerokość otworu okiennego. Jest to zmiana względem dokumentacji projektowej, gdzie projektant przewidział podkład styrodurowy tylko pod parapetem zewnętrznym. UWAGA: rzut przyziemia rys. A09 zawiera błąd, w pomieszczeniu 0.11 klatka schodowa na tej kondygnacji nie ma otworu okiennego, dlatego też okien typu O1 należy zamontować 17 szt. a nie 18 szt. jak podano w projekcie. 5.Wymagania względem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych: a)parapety zewnętrzne systemowe wykonane z blachy ocynkowanej i powlekanej gr. 0,70 mm w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie Wykonawstwa, z wyłączeniem przyziemia, gdzie parapety zewnętrzne należy wykonać z płytek klinkierowych dopasowanych kolorystycznie do istniejącej elewacji; b)długość parapetów na ścianach frontowej i tylniej dobrać tak, aby były one wysunięte od 3 do 5 cm za istniejący mur; c)długość parapetów na ścianach bocznych tak jak w pkt. b) zwiększone dodatkowo poprzez uwzględnienie grubości ocieplenia planowanego do wykonania tj. o 18 cm; d)wykończenie parapetów zewnętrznych poprzez zastosowanie systemowych zaślepek w kolorze parapetu; e)parapety wewnętrzne wykonać z konglomeratu, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie wykonawstwa; f)narożniki parapetów wewnętrznych wykonać, jako zaokrąglone; g)długość parapetów wewnętrznych dobrać tak, aby po zamontowaniu były wysunięte za istniejącą ścianę o 4 cm. 6.Wymagania względem nawiewników higrosterowanych regulowanych automatycznie: a)wyposażone w ręczną blokadę przepływu powietrza; b)kolor nawiewników - biały; c)minimalny zakres przepływu powietrza 5-29 m³/h. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z powyższymi wytycznymi i dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 1)okna, parapety i pozostałe odpady powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca podda utylizacji i dostarczy Zamawiającemu potwierdzenie ich zutylizowania; 2)harmonogram prowadzenia prac należy uzgodnić z Dyrekcją Szkoły; 3)Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest prowadzić roboty ze szczególną ostrożnością; 4)Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury; 5)zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę na warunkach uzgodnionych z Dyrekcją Szkoły; 6)Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót; 7)w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; 8)Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac; 9)Wykonawca zobowiązany jest zlikwidować plac budowy na własny koszt i doprowadzić teren do należytego stanu. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Wadium na wymianę stolarki okiennej w budynku ZS w Sławsku” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno – w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 8.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach