Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku wpisanym na listę zabytków, zlokalizowanym w Wieliczce przy ul. Dembowskiego 2

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Dembowskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2880210 , fax. 012 2880040
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    ul. Dembowskiego 2 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2880210, fax. 012 2880040
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku wpisanym na listę zabytków, zlokalizowanym w Wieliczce przy ul. Dembowskiego 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku wpisanym na listę zabytków, zlokalizowanym w Wieliczce przy ul. Dembowskiego 2. Zakres robót obejmuje miedzy innymi : wykucie z muru podokienników drewnianych, stalowych, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, wymianę pokryć z dachówki karpiówki podwójnie w koronkę - podokienniki, uszczelnienie zaprawą styków z murami, dostarczenie i obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach zewn. Z cegieł, dostarczenie i obsadzenie w ścianach z cegieł podokienników drewnianych, wykonanie tynków zwykłych na podłożach z cegieł, wywiezienie materiałów z rozbiórki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w: a)dokumentacji projektowej temat: Projekt remontu. Opracowanie: Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych COMPLEX Janusz Lepiarz, ul. Słowackiego 32, Wieliczka - załącznik G do SIWZ - w zakresie dotyczącym stolarki okiennej, b)programie prac konserwatorskich remontu budynku przy ul. Dembowskiego 2 w Wieliczce. Opracowanie: Pracowania Konserwacji Dzieł Sztuki Natalia Soran-Maluty, ul. Reformacka 93, Wieliczka- załącznik H do SIWZ w zakresie dotyczącym stolarki okiennej, c)przedmiarze - załącznik I do SIWZ d)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik J do SIWZ w zakresie dotyczącym stolarki okiennej, e)programie konserwacji i rekonstrukcji stolarki okiennej. Opracowanie: Pracowania Konserwacji i Wyrobów Stolarstwa Artystycznego Kazimierz Czepiel, ul. Na Błonie 13/141, Kraków - załącznik K do SIWZ f)wszystkie roboty muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 3.1 i 3.2 SIWZ oraz zasadami sztuki budowlanej, g)Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw niezbędnych do realizacji i zakończenia wymiany stolarki okiennej oraz wszelkich robót budowlanych i usług, których potrzeba wykonania ujawni się w toku realizacji zamówienia, w tym także prac nie ujętych w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z warunkami wynikającymi z: a)pozwolenia Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie nr 338/08 z dnia 3 czerwca 2008 r. - załącznik L do SIWZ b)decyzji nr 873/2008 z dn. 7 lipca 2008 r. zn: BGN. 7351/W-907/08, wydanej przez Starostę Wielickiego załącznik Ł do SIWZ, Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, innych niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych nie gorszych niż określone w dokumentacji, mając na względzie zalecenia MWKZ. Dodatkowe warunki: Wykonawca jest zobowiązany do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) przed przystąpieniem do wymiany stolarki okiennej Wykonawca zobowiązany jest do wykonania 1 sztuki okna modelowego i uzyskania akceptacji MWKZ, c) zorganizowania zaplecza i podjęcia wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, d) zabezpieczenia robót, tak aby przeprowadzane prace nie utrudniały wejścia i wyjścia użytkowników do i z nieruchomości, e) wykonywania prac w ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru, przedstawicielem Zamawiającego - użytkownikiem budynku, f) prowadzenia robót w sposób możliwie jak najmniej zakłócający korzystanie z obiektu (prace w czynnym Urzędzie) przez użytkowników oraz w pełnej współpracy i pomocy z/dla użytkowników budynku, g) prowadzenia Dziennika Budowy i udostępniania go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, h) sporządzenia i dostarczenia Małopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków do celów archiwalnych dokumentacji powykonawczej, obrazującej przebieg robót na zabytku, zawierającej opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizacje przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć, i) opracowania sposobu postępowania z zabytkiem (w zakresie stolarki okiennej) po zakończeniu robot i przekazania go także Małopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków, j) zgłoszenia robót do odbioru, k) zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika Budowy, l) zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy podczas czynności mających na celu dokonanie odbioru robót budowlanych, m) przestrzegania przepisów bhp i ppoż., n) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, o) dostawy materiałów oraz sprzątania i wywozu gruzu na bieżąco w trakcie prowadzonych prac, p) usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, q) wykonania prac porządkowych w pomieszczeniach objętych pracami budowlanymi oraz doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu przyległego do budynku, r) wyraźnego, widocznego oznaczenia odzieży roboczej pracowników realizujących roboty, s) naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, t) udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, Wynagrodzenie ryczałtowe Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w formie ryczałtu. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z załączonej dokumentacji, przedmiarów, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac niezbędnych do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym także prac nie ujętych w załączonych dokumentach, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zarówno wykonanie większej ilości prac, niż określone wielkości szacunkowe nie stanowi podstawy do żądania odpowiedniego podwyższenia wynagrodzenia jak i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykonaniu mniejszej ilości prac, niż określone szacunkowe wielkości nie spowoduje obniżenia wynagrodzenia. Prace i ich szacunkowe wielkości określone w załącznikach do niniejszej specyfikacji nie stanowią zestawienia planowanych prac w rozumieniu art. 629 i 630 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a/,posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: c/.dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w budynku zabytkowym lub posiadającym dwuletnią praktykę zawodową przy nadzorowaniu prac w obiektach zabytkowych (zabytki nieruchome). Kierownik budowy musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, d/.dysponują osobą posiadającą wiedzę w zakresie konserwacji zabytków ruchomych w specjalności konserwacja drewna/stolarstwo (posiada uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich), która posiada dyplom magisterski konserwatora zabytków i odbyła co najmniej 12 miesięczna praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków e/. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 robotę (zakończoną) polegająca na wymianie stolarki w obiekcie o charakterze zabytkowym, o wartości min. 200 000,00 zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, f/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, g/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Ocena zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymienionych w pkt. 9 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć : a/. oświadczenie Wykonawcy, które stanowi załącznik C do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty, b/. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy- załącznik nr 2 do oferty, c/. pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej (zgodnie z art. 23 pzp dotyczy także Wykonawców występujących wspólnie- tj. konsorcjum, spółki cywilnej) - załącznik nr 3 do oferty, d/. wykaz podwykonawców przewidzianych przez Wykonawcę do wykonania robót wraz z informacjami dotyczącymi kwalifikacji i zakresu wykonywanych przez nich czynności wg. załącznika F do SIWZ - załącznik nr 4 do oferty, e/. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg. załącznika E do SIWZ - załącznik nr 5 do oferty, f/. dokumenty, stwierdzające, że osoby, wykazane w załączniku nr 5 do oferty , posiadają wymagane uprawnienia tj.: dla kierownika budowy: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz zaświadczenie o uprawnieniach do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej przy zabytkach nieruchomych, wydane przez WZK lub wykaz prac wykonywanych w obiektach zabytkowych w okresie co najmniej 2 lat, dla konserwatora dyplom magisterski konserwatora zabytków i oświadczenie tej osoby, że odbyła co najmniej 12 miesięczna praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków ruchomych (specjalność konserwacja drewna/stolarstwo) - załącznik nr 6 do oferty, g/. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych w obiektach zabytkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia (należy wykazać co najmniej 1 robotę budowlaną w obiekcie zabytkowym o wartości min. 200 000,00 zł brutto polegająca na wymianie stolarki) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających że wszystkie umieszczone w wykazie roboty zostały wykonane należycie wg. załącznika D do SIWZ - załącznik nr 7 do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach