Przetargi.pl
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W WOLINIE, UL. ZAMKOWA 23

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3261322, 3220809 , fax. 091 3261333
  • Data zamieszczenia: 2012-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina
    ul. Zamkowa 23 23
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3261322, 3220809, fax. 091 3261333
    REGON: 00052974600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W WOLINIE, UL. ZAMKOWA 23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres prac, których koszty ponosi Wykonawca robót wchodzą : 1) Wymiana 20 okien drewnianych na PCV w budynku Urzędu Miejskiego w Wolinie, ul. Zamkowa 23 : od strony północnej budynku, w pokojach: - na parterze, w pokojach: Nr 3,4,5,6, 7 i Bibliotece - na I piętrze, w pokojach: 101,102,103, 117,118, 119, - na poddaszu, w pokojach: 202, 203 , plus 1 okno drewniane kasowe wewnątrz budynku, obejmująca demontaż wymienianych okien wraz z zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku demontażu zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, montaż okien PCV wraz z parapetami oraz naprawa tynków. Okna muszą spełniać następujące wymagania Zamawiającego : a) okna PCV w pokoju Nr 3,4,5,6, 7, 101,102,103, 117,118, 119, należy wykonać według rysunku i podanych na nim wymiarach, łącznie z parapetami - według załącznika nr 6 do SIWZ , b) okna PCV w pokoju 202, 203 należy wykonać w wymiarach takich jak są obecne, łącznie z parapetami, przy czym Wykonawca winien wykonać pomiary we własnym zakresie, c) profil okna : SCHUCO CT 70 RONDO i RÓWNOWAŻNY, biały co najmniej 5 komorowy, d) szyby o współczynniku przenikania ciepła nie mniejszej niż K- 1,0, e) listwa przyszybowa ozdobna z szarą uszczelką, f) kształt elementów dekoracyjnych według elementów ozdobnych okien już istniejących w budynku Urzędu Miejskiego w Wolinie jak na załączniku Nr 6 do SIWZ, g) kształt skrzydeł okien półzlicowany, h) okucie okien owodniowe, wyposażone w mikrowentylację . Zakres robót budowlanych przedmiotowego zamówienia zawarty jest w przykładowym przedmiarze robót , stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ 2) Udzielenie 5- letniej gwarancji na zamontowane okna. 3) Wszystkie prace związane z wymianą okien należy wykonywać w kolejne weekendy, od godz. 15:30 w piątek do godz. 18:00 w niedzielę, przy czym prace będą wykonywane w poszczególnych dniach i godzinach jak niżej: piątek: w godz. 15:30 -20:00 sobota: w godz. 8:00 - 20:00 niedziela : w godz. 8:00 - 18:00. Wymiana okien odbywać się będzie według ustalonego w dni podpisania umowy, harmonogramu realizacji robót wymiany okien, jeśli chodzi o kolejność wymiany okien w poszczególnych pomieszczeniach biurowych. 3.2. Kolejne pomieszczenia będą sukcesywnie przekazywane przez Zamawiającego dla Wykonawcy w celu przeprowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia . Do wykonawcy należeć będzie dokładne zabezpieczenie mebli i wszelkiego sprzętu biurowego przed wszelkimi zabrudzeniami, a następnie posprzątanie pomieszczeń, w których będą wymieniane okna, łącznie z myciem okien, jak posprzątanie na bieżąco wszelkich zanieczyszczeń, w obiekcie budynku jak i na zewnątrz, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Pomieszczenia, w których wymieniane będą okna Wykonawca zobowiązany jest pozostawić w stanie estetycznym niepogorszonym , w stosunku do stanu przejętego w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązany będzie do wyznaczenia osoby do przejęcia pomieszczeń w celu realizacji robót oraz do zdania pomieszczeń Zamawiającemu po zakończeniu robót. Odpowiedzialnym ze strony Zamawiającego za przekazanie kolejnych pomieszczeń i ich odbioru ze strony Zamawiającego będzie Sekretarz Urzędu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach