Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy Wińsko

Gmina Wińsko ogłasza przetarg

  • Adres: 56-160 Wińsko, Plac Wolności 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3898186 , fax. 071 3898366
  • Data zamieszczenia: 2014-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wińsko
    Plac Wolności 2 2
    56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3898186, fax. 071 3898366
    REGON: 93193496300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.winsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy Wińsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pozostałej drewnianej stolarki okiennej na okna z PCV w budynku Urzędu Gminy Wińsko. Stolarkę okienną należy wykonać odtworzeniowo co w szczególności dotyczy kierunku otwierania, podziału jak również kolorystyki. Ponadto w skład zamówienia wchodzi wykonanie parapetów wewnętrznych z PCV oraz zewnętrznych ( odtworzeniowo) tzn. w oknach w których występują parapety. Ponadto w skład zamówienia wchodzi wykonanie obróbki okien wraz z malowaniem, oczyszczenie do gołego metalu krat okiennych z istniejącej farby i ponowne malowanie, wykonanie mocowań na kwiaty zgodnie z ustaleniem z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega, iż postępowanie jest rozliczane w formie ryczałtu w związku z czym Wykonawcy zobowiązani są do samodzielnego określenia zakresu i wielkości zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia 48-miesięcznej gwarancji na roboty, materiały i urządzenia będące przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.winsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach