Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy Lubań- I etap w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku urzędu - wymiana okien- I etap

Gmina Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
  • Data zamieszczenia: 2012-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
    ul. Dąbrowskiego 18 18
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
    REGON: 23082146300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Gminy Lubań- I etap w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku urzędu - wymiana okien- I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych oraz zewnętrznych na parterze, I piętrze i klatce schodowej budynku Urzędu Gminy Lubań. Zakres prac obejmuje: - wymianę istniejącej stolarki okiennej drewnianej na okna z kształtowników z nieplastyfikowanego PCV w kolorze białym, - wymianę istniejących parapetów wewnętrznych drewnianych na parapety z PCV prefabrykowane w kolorze białym oraz konglomeratu imitującego kamień naturalny, - wymianę istniejących parapetów zewnętrznych na parapety z blachy tytanowo-cynkowej patynowanej o gr. min. 0,6 mm, - obróbka ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, bez malowania, -prace porządkowe oraz wywiezienie zdemontowanej stolarki okiennej, gruzu oraz innych odpadów na odpowiednie składowisko. Prace winny być prowadzone w sposób nieutrudniający bieżące funkcjonowanie pracy Urzędu Gminy Lubań. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium o wartości 2 000 zł ( słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugluban.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach