Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Domaradzu

Szkoła Podstawowa Nr 2 w Domaradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 36-230 Domaradz, Domaradz 651
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4347026
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Domaradzu
    Domaradz 651 651
    36-230 Domaradz, woj. podkarpackie
    tel. 013 4347026
    REGON: 00119731200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Domaradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Domaradzu. Zakres robót obejmuje: - wymianę okien drewnianych skrzynkowych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi, - wymiana 1 sztuki drzwi zewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe - termiczne, - wymianę parapetów, - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną w kolorze brązowym, - malowanie ościeży otworów okiennych i drzwiowych farbami emulsyjnymi, Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik do siwz, Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiekcie przy udziale pracownika szkoły, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedłożą stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków wymagane w rozdz. VI specyfikacji, potwierdzą wykonanie co najmniej 2 zamówień o podobnym zakresie rzeczowym (wymiana okien w 2 obiektach budowlanych ) i wartości (nie mniejsze niż 90 % wartości składanej oferty) - przedkładając referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, posiadają niezbędna kadrę techniczną do realizacji zamówienia, a w szczególności kierownika robót, posiadającego odpowiednie uprawnienia w branży budowlanej. Ocena spełnienia warunków wymaganych przez oferentów dokonana zostanie komisyjnie, na posiedzeniu niejawnym, poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności, odpowiadania wymogom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, czytelności oraz złożenia stosownych podpisów przez upoważnione do tego osoby,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, biorąc udział w niniejszym postępowaniu złoży ofertę według formularza stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji oraz w formie załączników do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik Nr 2 do specyfikacji. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: a). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b). Oświadczenie wykonawcy, albo aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c). Oświadczenie wykonawcy, albo aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: a) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca z podaniem sposobu władania (własny, wynajęty itp.) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu. b) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c) Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że wykonawca będzie realizował zamówienie samodzielnie. d) Uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych wraz z dokumentami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nazwy i adresu zamawiającego, nazwy i adresu budowy, podstawowe dane charakteryzujące obiekt, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Ponadto wykonawca w składanej ofercie załączy następujące dokumenty: Kopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Zaparafowany na każdej stronie projekt umowy w celu jej akceptacji przez wykonawcę, Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaradz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach