Szkoła Podstawowa Nr 2 w Domaradzu ogłasza przetarg
- Adres: 36-230 Domaradz, Domaradz 651
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4347026
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Domaradzu
Domaradz 651 651
36-230 Domaradz, woj. podkarpackie
tel. 013 4347026
REGON: 00119731200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Domaradzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Domaradzu. Zakres robót obejmuje: - wymianę okien drewnianych skrzynkowych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi, - wymiana 1 sztuki drzwi zewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe - termiczne, - wymianę parapetów, - wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną w kolorze brązowym, - malowanie ościeży otworów okiennych i drzwiowych farbami emulsyjnymi, Szczegółowy opis wykonania robót zawarty jest w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący załącznik do siwz, Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiekcie przy udziale pracownika szkoły, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, przedłożą stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków wymagane w rozdz. VI specyfikacji, potwierdzą wykonanie co najmniej 2 zamówień o podobnym zakresie rzeczowym (wymiana okien w 2 obiektach budowlanych ) i wartości (nie mniejsze niż 90 % wartości składanej oferty) - przedkładając referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, posiadają niezbędna kadrę techniczną do realizacji zamówienia, a w szczególności kierownika robót, posiadającego odpowiednie uprawnienia w branży budowlanej. Ocena spełnienia warunków wymaganych przez oferentów dokonana zostanie komisyjnie, na posiedzeniu niejawnym, poprzez sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności, odpowiadania wymogom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, czytelności oraz złożenia stosownych podpisów przez upoważnione do tego osoby,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, biorąc udział w niniejszym postępowaniu złoży ofertę według formularza stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji oraz w formie załączników do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik Nr 2 do specyfikacji. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: a). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b). Oświadczenie wykonawcy, albo aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c). Oświadczenie wykonawcy, albo aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: a) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca z podaniem sposobu władania (własny, wynajęty itp.) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu. b) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c) Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że wykonawca będzie realizował zamówienie samodzielnie. d) Uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych wraz z dokumentami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nazwy i adresu zamawiającego, nazwy i adresu budowy, podstawowe dane charakteryzujące obiekt, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Ponadto wykonawca w składanej ofercie załączy następujące dokumenty: Kopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Zaparafowany na każdej stronie projekt umowy w celu jej akceptacji przez wykonawcę, Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaradz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- remont pomieszczeń Oddziału Kardiologicznego z Pododdziałem Chorób Wewnętrznych Szpitala Miejskiego, ul. Rycerska 4 w Rzeszowie
Dodano: 2015-09-17 - Remonty budynków oświatowych w Tarnobrzegu
Dodano: 2015-06-22 - Remont pomieszczeń Oddziału Pediatryczno-Pulmonologicznego Szpitala Miejskiego przy ul. Rycerskiej 4 w Rzeszowie
Dodano: 2015-05-18 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Nowa Wieś
Dodano: 2015-04-17 - Remont Pomieszczeń Pracowni Rehabilitacji i Balneologii w Przychodni Specjalistycznej Nr 3 przy ul. Hoffmanowej 8a w Rzeszowie
Dodano: 2014-09-03 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Niechobrzu
Dodano: 2014-08-21 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKACH MIENIA KOMUNALNEGO GMINY ZARZECZE
Dodano: 2014-02-07 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku nr 25 Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w m. Przemyśl
Dodano: 2013-10-10 - Remont budynków komunalnych w Tarnobrzegu: Dom Osiedlowy ul. Sielecka 29, Przychodnia Nr 3 ul. Sienkiewicza 67, Przychodnia Nr 2 ul. Targowa 5, Budynek przy Pl. B. Głowackiego 34
Dodano: 2013-09-13 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjno - laboratoryjnym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie Delegatura w Jaśle ul. Floriańska 108
Dodano: 2013-07-25