Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze

Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-941 Zielona Góra, ul. Francuska 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 455 77 77 , fax. 0-68 455 77 77
  • Data zamieszczenia: 2011-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze
    ul. Francuska 10 10
    65-941 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 455 77 77, fax. 0-68 455 77 77
    REGON: 97049750600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp18.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Zielonej Górze. Roboty przewidziane do wykonania: 1. Demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej. 2. Demontaż parapetów zewnętrznych, 3. Montaż stolarki okiennej z PCW o parametrach zgodnie z załączonymi schematami: 1. KUCHNIA - 1) S-3 PCW ( 2060 x 2330 mm ) - 2 szt., 2) S-4 PCW ( 1150 x 2330 mm ) - 2 szt. 2. BUDYNEK B ( parter ) - S-1 PCW ( 2620 x 5270 mm ) - 1 szt. 3. BUDYNEK C - S-3 PCW ( 2060 x 2330 mm ) - 2 szt. 4. ŁĄCZNIK ( parter ) - S-3 PCW ( 2060 x 2330 mm ) - 12 szt. 4. Montaż parapetów zewnętrznych. 5. Obróbka ościeży. 6. Wywóz materiałów z rozbiórki z utylizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz dodatkowe informacje związane z opisem przedmiotu zamówienia i sposobem jego wykonania określone są w następujących załącznikach: 1) schemat stolarki okiennej - załącznik nr 8b, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8a; 3) przedmiar robót - załącznik nr 8c
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp18.bipzielonagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach