Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle Śląskim

Gmina Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 844 853, , fax. 322 844 852
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklaniec
    Młyńska 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 322 844 853, , fax. 322 844 852
    REGON: 54000900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swierklaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych związanych z wymianą stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej im. Kai Mireckiej w Nakle Śląskim. Budynek jest obiektem użyteczności publicznej, oświatowym, dwukondygnacyjnym z poddaszem częściowo użytkowym a częściowo nieużytkowym, całkowicie podpiwniczony. Bryła budynku rozczłonowana w kształcie litery L. Budynek jest podzielony na dwie części: Część 1 - Szkoła podstawowa. Cześć 2 - Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych. W ramach robót budowlanych należy wykonać: 1. Demontaż okien. 2. Demontaż i ponowny montaż parapetów zewnętrznych tak, by po wprawieniu okien można je było odtworzyć. 3. Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV z nawiewnikami w kolorze białym z wkładami szybowymi o współczynniku przenikania 0,9 W/m2K. 4. Montaż starych parapetów, ewentualne uzupełnienia w razie uszkodzeń podczas demontażu. 5. Otynkowanie i malowanie wnęk po montażu stolarki. 6. Wymiana 6 szt. parapetów wewnętrznych typu lastryko na klatce schodowej. Uwaga : 1. Pomiary stolarki wraz z parapetami należy wykonać przed realizacją zamówienia na miejscu. 2. Zastosować nawiewniki higrosterowalne z możliwością przełączenia na tryb ciśnieniowy. Nawiewniki powinny zapewnić w warunkach nominalnych przepływ powietrza max. 30 m3/h. Montaż nawiewników w górnej ramie okiennej. UWAGA: - Tryb prowadzenia robót budowlanych objętych niniejszą umową musi być dostosowany do organizacji i funkcjonowania placówki oświatowej. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie. - Zamawiający zastrzega, iż roboty muszą być prowadzone przez Wykonawcę sukcesywnie oraz kompleksowo w ciągu dnia w dwóch salach lekcyjnych udostępnianych przez Użytkownika obiektu ze względu na specyfikę funkcjonowania placówki oświatowej i po zakończeniu prac w udostępnionych pomieszczeniach przywrócone do stanu użytkowania tych pomieszczeń w tym samym dniu. - Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu oraz z Zamawiającym. - Wykonawca zobowiązany jest do demontażu starej stolarki okiennej, wywozu zdemontowanych okien oraz ich utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kartę odpadów. Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 do SIWZ – Dokumentacja
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert Szczegóły dotyczące wadium opisano w Rozdziale XIX SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach