Gmina Zarzecze ogłasza przetarg
- Adres: 37-205 Zarzecze, Zarzecze 175
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6401529 w. 21 , fax. 016 6401579
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zarzecze
Zarzecze 175 175
37-205 Zarzecze, woj. podkarpackie
tel. 016 6401529 w. 21, fax. 016 6401579
REGON: 65090054200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzecze.itl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU PUBLICZNEGO GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W ZARZECZU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty dotyczą wymiany stolarki okiennej (okna zespolone) drewniane oraz przeszklonych ścian stalowych (doświetlenie klatek schodowych i korytarza) na odpowiednio - okna z PCV oraz przeszklone ściany aluminiowe z otworami okiennymi wraz z obróbką. W zakres robót wchodzi również wymiana parapetów i podokienników. Roboty będą prowadzone w budynku Gimnazjum Publicznego w Zarzeczu. Obiekt stanowi budynek 3- kondygnacyjny w tym piwnice. wysokość budynku od poziomu terenu do okapu wynosi 9.20m Szczegółowy zakres i charakterystyka zamówienia określone są w przedmiarze robót oraz charakterystyce zamówienia (załączniki nr 1 oraz nr 5 do SIWZ). Przed przystąpieniem do wykonania robót należy dokonać dokładnego pomiaru otworów okiennych i drzwiowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie powyższego warunku zostanie ocenione wg poniższych zasad: - Udokumentowanie, że wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 SIWZ. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzecze.itl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROBOTY REMONTWO - BUDOWLANE KŁADKI PIESZEJ w BESKU nad rzeką WISŁOK.
Dodano: 2014-02-24 - Budowa odcinka wodociągu Przyłęk- Kosowy
Dodano: 2013-05-28 - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU REMIZY OSP W ZARZECZU
Dodano: 2012-03-05 - Termomodernizacja budynku II LO w Jaśle oraz budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle - w ramach zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Jasielskiego
Dodano: 2012-01-02 - Termomodernizacja budynku II LO w Jaśle oraz budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle - w ramach zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Jasielskiego
Dodano: 2011-09-16 - Termomodernizacja budynku II LO w Jaśle oraz budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle - w ramach zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Jasielskiego
Dodano: 2011-06-02 - Tworzenie centrum kulturalnego wsi poprzez przebudowę i rozbudowę świetlicy wiejskiej w Ropience
Dodano: 2010-01-21 - Wykonanie robót budowlanych w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Jaśle przy ul. Sokoła 3.
Dodano: 2009-11-06