Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Ośrodka Zdrowia w Kiernozi - apteka i lokale mieszkalne.

Wójt Gminy w Kiernozi ogłasza przetarg

  • Adres: 99-412 Kiernozia, ul. Sobocka 1a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 2779080 , fax. 024 2779080
  • Data zamieszczenia: 2011-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Kiernozi
    ul. Sobocka 1a 1a
    99-412 Kiernozia, woj. łódzkie
    tel. 024 2779080, fax. 024 2779080
    REGON: 00054590000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiernozia.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Ośrodka Zdrowia w Kiernozi - apteka i lokale mieszkalne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) Demontaż starej stolarki okiennej (w tym drzwi balkonowych) 2) Demontaż starych podokienników z blachy. 3) Montaż nowej stolarki okiennej i balkonowej z obróbkami blacharskimi. 4) Opracowanie dokumentów Wykonawcy i dokumentacji powykonawczej. 5) Uprzątnięcie miejsca wykonywanych prac i złożenie na składowisku odpadów lub utylizacji zdemontowanych elementów stolarki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 14.10.2011 roku godz. 10:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kiernozia.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach