Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 47 dla 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim. Naprawa i konserwacja stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez 22. BLT Malbork.

22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82200 Malbork, ul. 17 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
    ul. 17 Marca 20
    82200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 47 dla 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim. Naprawa i konserwacja stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez 22. BLT Malbork.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia części 1 jest wykonanie robót budowlanych przy wymianie stolarki okiennej w budynku nr 47 dla 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim. Przedmiotem zamówienia części 2 jest naprawa i konserwacja stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez 22. BLT Malbork z prawem opcji uwzględniającym naprawę i konserwację stolarki okiennej w innych budynkach. Podstawowym zamówieniem jest naprawa i konserwacja okien w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku. Na przedmiot zamówienia składa się m.in.: konserwacja i regulacja stolarki okiennej; wymiana uszkodzonych elementów stolarki okiennej; wymiana zaślepek parapetów okiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ). b) Wypełniony Kosztorys ofertowy odpowiednio dla danej części 1 i 2 zawierający ceny jednostkowe zgodnie z Rozdziałem 12 niniejszej SIWZ sporządzony na podstawie przedmiaru robót – załącznik nr 6 do SIWZ; c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy – zgodnie ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach