Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Muzeum Archeologicznego przy ul. Wodnej 27 w Poznaniu

Muzeum Archeologiczne w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-781 Poznań, ul. Wodna 24
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8525306 , fax. 061 8525306
  • Data zamieszczenia: 2013-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Archeologiczne w Poznaniu
    ul. Wodna 24 24
    61-781 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8525306, fax. 061 8525306
    REGON: 00065497700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzarp.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Muzeum Archeologicznego przy ul. Wodnej 27 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej, w tym okien witrażowych, w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej 27 w Poznaniu.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załączniki nr 1 i 2 do SIWZ).
    Z uwagi na fakt, iż budynek, w którym dokonywana będzie wymiana okien, jest wpisany do rejestru zabytków, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej m.in. w celu dokonania dokładnych pomiarów i zapoznania się ze sposobem osadzenia okien.
    Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał wdrożony system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008 w zakresie produkcji i montażu stolarki okiennej.
    Na wykonane roboty budowlane Wykonawca będzie zobowiązany udzielić 36-miesięcznej gwarancji jakości.
    Wykonawca będzie zobowiązany posiadać przez cały okres wykonywania zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym prace objęte przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 100.000,00 zł.
    Zamawiający dopuszcza powierzenie przedmiotu zamówienia podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach