Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Małopolska 47 47
70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
REGON: 81090304000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku KMP Koszalin przy ul. Krakusa i Wandy 11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej pomieszczeń służbowych Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie w budynku przy ul. Krakusa i Wandy 11, który będzie obejmował: wymianę stolarki okiennej drewnianej na nową stolarkę z profili PCV. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane i potwierdzone kopią uprawnień budowlanych. Ww. osoba powinna przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i być ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił na dzień składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 3. Aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 4. Aktualne zaświadczenia, że osoba wymieniona w pkt. 3. przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz że jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 5. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 150 tys. zł. (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3.Umowę spółki cywilnej (dotyczy tylko s.c.) W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe pomieszczeń kancelaryjnych w budynku nr 5 przy ul. Kościuszki 24 w Wałczu Znak postępowania - 702/2016
Dodano: 2016-07-05 - Remont budynku nr 17 przy ul. Ciasnej 7 w Wałczu
Dodano: 2016-05-20 - ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NR 7 PRZY UL. CIASNEJ 7 W WAŁCZU - znak postępowania 487/2016
Dodano: 2016-05-18 - ODNOWIENIE ELEWACJI WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I MALOWANIEM POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 62 PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 76 W WAŁCZU - KAPLICA GARNIZONOWA
Dodano: 2016-05-10 - Roboty naprawcze pomieszczeń bud nr 48 (sztabowy) w Olesznie realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 84/2016
Dodano: 2016-02-11 - Prace naprawcze pomieszczeń budynku techniczno-usługowego nr 67 w kompleksie wojskowym w Kołobrzegu realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 62/WOG/RB/Infrastr./15.
Dodano: 2015-08-21 - Naprawa pomieszczenia jadalni w budynku nr 23 przy ul. Kościuszki w Wałczu realizowany przez Jednostkę Wojskową 3378 Drawsko Pomorskie, ul.Główna1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 866/2014.
Dodano: 2014-10-15 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku nr 34 w Złocieńcu
Dodano: 2014-10-14 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, remont pomieszczeń w budynku nr 106 w Złocieńcu
Dodano: 2014-10-14 - Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 15 ul. Dąbrowszczaków 72-200 Choszczno.
Dodano: 2014-10-08