Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2352467 , fax. 032 2352442
- Data zamieszczenia: 2014-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie
ul. Niepodległości 8 8
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 032 2352467, fax. 032 2352442
REGON: 27150632400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w Budynku Głównym Szpitala Knurowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę istniejących okien na nowe okna z PCV. Opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) oraz Wzorze umowy. Zamówienie może być wykonywane od poniedziałku do soboty w godzinach od 7 do 18. Zamawiający udostępni 2 sale chorych do wykonywania Zamówienia w jednym czasie, a ponadto mogą zostać udostępnione pomieszczenia poza salami chorych (np. korytarz, poddasze). Zamawiający ma prawo do udostępnienia dodatkowych sal chorych, jeżeli obłożenie sal na szpitalu i warunki będą mu na to pozwalały. wykonanie. Zakres Zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich robót towarzyszących wymianie okien oraz prac związanych z wymogami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa w szczególności BHP, ppoż. oraz przepisami ochrony środowiska. Zamówienia przy zachowaniu ciągłości pracy na terenie nieruchomości przy użyciu materiałów i urządzeń własnych, prowadzenie robót budowlanych z poszanowaniem praw pacjenta mając na uwadze, iż są one wykonywane w ruch ciągłym Szpitala w Knurowie. Zamówienie będzie realizowane w dwóch Etapach: - Etap I - wymiana stolarki okiennej na Elewacji południowo-wschodniej (rysunek PBW A1). - Etap II - wymiana stolarki okiennej na Elewacji północno-wschodniej (rysunek PBW A2), Elewacji północno-zachodniej (rysunek PBW A4) oraz Elewacji południowo-zachodniej (rysunek PBW A3). Zamawiający wymaga min. 5-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Uwaga: Zamawiający informuje, iż dokumentacja projektowa obejmuje wymianę okien w Szpitalu w Knurowie zarówno w Budynku Głównym (Segment A i C) jak również Budynku Diagnostyki (Segment B), jednocześnie Zamawiający zaznacza, iż przedmiotem niniejszego postępowania jest wymiana okien wyłącznie w Budynku Głównym (Segment A i C). Załączony przedmiar robót dotyczy wyłącznie Segmentu A i C Budynku Głównego. Zestawienie stolarki okiennej (rys. PBW A9) dotyczy Segmentu B Budynku Diagnostyki i nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, a których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń zostały określone we Wzorze umowy. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 5186000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 . Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 18000,00 zł (osiemnaście tysięcy złotych). 2 . Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3 . Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 . pieniądzu; 3.2 . poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 . gwarancjach bankowych; 3.4 . gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 . poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96 poz. 620). 4 . Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5 . Wskazane jest, aby przy wnoszeniu wadium Wykonawca powołał się na nazwę przetargu. 6 . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank ING nr konta 40 1050 1298 1000 0022 1434 2384. 7 . Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 8 . W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9 . Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w pokoju nr 21 Budynek Dyrekcji Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów przed upływem terminu składania ofert. 10 . Wskazane jest aby do ofert Wykonawca załączył kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wniesienia wadium. 11 . Wadium uważa się za wniesione w terminie: 11.1 . z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - w pieniądzu 11.2 . z chwilą złożenia w pokoju nr 21, siedziba Zamawiającego, Budynek Dyrekcji przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach. 12 . Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 13 . Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14 . Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15 . Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 16 . Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 17 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 6 SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 18 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 18.1 . odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 18.2 . zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana wytypowanych okien w budynkach Głównego Instytutu Górnictwa
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób komunalny Miasta Ruda Śląska na stolarkę PCV
Dodano: 2016-07-14 - Wykonanie robót budowlanych w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych w Zabrzu i Zabrzu-Rokitnicy
Dodano: 2016-06-15 - Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 25 w Rudzie Śląskiej przy ul. Piotra Skargi 117
Dodano: 2016-05-30 - Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 31 w Rudzie Śląskiej przy ul. Plebiscytowej 9
Dodano: 2016-05-30 - Wymiana okien - 2016 r
Dodano: 2016-05-20 - Wymiana sześciu bram garażowych w budynku Teatru Ziemi Rybnickiej w dzielnicy Śródmieście
Dodano: 2016-05-09 - Modernizacja budynku leśniczówki w Lubieszowie wraz z utwardzeniem dojazdu i remontem budynku gospodarczego
Dodano: 2016-04-19 - Wymiana okien i drzwi w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Cieszynie w ramach zadania p.n. Poprawa efektywności energetycznej w miejskich obiektach użyteczności publicznej w Cieszynie
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie remontów bieżących w budynkach Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie wraz z wymianą części stolarki okiennej
Dodano: 2016-04-13