Przetargi.pl
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOLNYCH PRACOWNI PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH I PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH nr 3 97- 300 Piotrków Trybunalski ul. Broniewskiego 16

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Broniewskiego 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 6495762 , fax. 0-44 6486565
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3
    ul. Broniewskiego 16 16
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 0-44 6495762, fax. 0-44 6486565
    REGON: 59218674700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3xt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOLNYCH PRACOWNI PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH I PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH nr 3 97- 300 Piotrków Trybunalski ul. Broniewskiego 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOLNYCH PRACOWNI PRAKTYCZNEJ NAUKI ZAWODU ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH I PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH nr 3 obejmuje wymianę stolarki oraz parapetów zewnętrznych 97- 300 Piotrków Trybunalski ul. Broniewskiego 16
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt. 6.1.1. IdW musi spełniać każdy z Wykonawców. - Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt. 6.1.2 IdW muszą spełniać łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. - Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie tu określonym: 1. Kierownik robót - 1 osoba. Uprawnienia konstrukcyjno - budowlane w zakresie odpowiadającym podmiotowi zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2.1. IdW.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy PZp na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Rozdziału. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych opisanych w pkt. 6.2. Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszego Rozdziału (dla osób, dla których jest to wymagane). Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone kopie stosowanych uprawnień i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1.2 IdW składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 7.3 IdW, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 7.3 IdW winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt. 7.1. Dokumenty wymienione w pkt. 7 IdW sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 7.1.2 oraz 7.3. IdW winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, - oświadczenie wymienione w pkt. 7.1.1. IdW winno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców,-dokumenty wymienione w pkt. 7.2 IdW powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy potwierdzają spełnianie warunków określonych w pkt. 6.2. IdW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspnr3.xt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach