Gmina Dobryszyce ogłasza przetarg
- Adres: 97-505 Dobryszyce, ul. Wolności 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6811193, 6811168 , fax. 044 6811193
- Data zamieszczenia: 2010-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobryszyce
ul. Wolności 8 8
97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie
tel. 044 6811193, 6811168, fax. 044 6811193
REGON: 59064797700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobryszyce.i-bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum w Dobryszycach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum w Dobryszycach, w zakresie obejmującym: 1.1.1. demontaż okien drewnianych zespolonych typu szkolnego w budynku gimnazjum wraz z demontażem istniejących parapetów zewnętrznych z blach; 1.1.2. dostawa i montaż okien rozwieralno- uchylnych, dwudzielnych pow. powyżej 2,50m2z nawiewnikami z twardoudarowego PCV, szyba zespolona z wypełnieniem argonem, współczynnik K nie niższy niż 1.1 1.1.3. dostawa i montaż okien rozwieralno- uchylnych, dwudzielnych pow. powyżej 2,50m2 z twardoudarowego PCV, szyba zespolona z wypełnieniem argonem, współczynnik K nie niższy niż 1.1 1.1.4. dostawa i montaż okien rozwieralno- uchylnych, dwudzielnych pow. do 2,50m2 z twardoudarowego PCV, szyba zespolona z wypełnieniem argonem, współczynnik K nie niższy niż 1.1 1.1.5. dostawa i montaż okien rozwieralno- uchylnych, dwudzielnych pow. do 1,50m2 z twardoudarowego PCV, szyba zespolona z wypełnieniem argonem, współczynnik K nie niższy niż 1.1 1.1.6. montaż nowych parapetów z blachy powlekanej 0,55mm 1.1.7. wywóz zdemontowanej stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi na składowisko odpadów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy, aby oferta zabezpieczona została wadium o wartości: 3.430,00 zł ( słownie: trzy tysiące czterysta trzydzieści złotych i 00/100 ) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BSZP o/ Dobryszyce 05 89730003 0050 0050 0013 0028 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: Zp 341/04/2010. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i znajdować się na koncie Zamawiającego tj. do dnia 25 maja 2010r. do godz. 09:30. Do Oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium - dowód potwierdzający dokonanie operacji przelewu. 6. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, których mowa a art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr. 25 poz. 253 Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824) należy w oryginale dołączyć do oferty. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7.1.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 8. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, przez cały okres związania ofertą tj. od dnia składania ofert: 25 maja 2010 r. zostanie odrzucona. 9. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. do dnia 25 maja 2010r. do godz. 09:30 znajdzie się na koncie zamawiającego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: a) po wyborze najkorzystniejszej oferty ; b) po unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 12. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienia dokumentów - art. 26 ust. 1 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Piotrkowskiej 106 w Łodzi
Dodano: 2016-06-07 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Remiszewie
Dodano: 2016-03-17 - Wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych oraz w lokalu użytkowym - szt. 61
Dodano: 2015-10-08 - Wymiana stolarki okiennej w komunalnych lokalach mieszkalnych w Bełchatowie
Dodano: 2015-10-08 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Klubie Sportowym Społem
Dodano: 2015-10-02 - Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi w lokalach mieszkalnych.
Dodano: 2015-08-27 - Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach związanych z działalnością kliniczno - dydaktyczną budynku A-3 Centralnego Szpitala Klinicznego Instytutu Stomatologii w Łodzi
Dodano: 2015-08-07 - ZP/9/2015 NA Wymianę stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz montażem nawiewników w zasobach AZK Łódź - Bałuty
Dodano: 2015-02-17 - Wykonanie wymiany stolarki okiennej, w Łodzi, przy: ul. Zarzewska 20 m. 30, ul. Suwalska 9 m. 23, ul. Wróblewskiego 42 m. 16, ul. Grabowa 7 m. 8, ul. Wójtowska 13 m. 26/27
Dodano: 2014-11-10 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Zarzecze - Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna
Dodano: 2014-11-03