Gmina Myślibórz ogłasza przetarg
- Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 095 7472061 , fax. 095 7473363
- Data zamieszczenia: 2011-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 1
74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
tel. 095 7472061, fax. 095 7473363
REGON: 00052976900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w budynku gimnazjum położonym przy ul. Pionierów 13 w Myśliborzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Wymiana stolarki okiennej w budynku gimnazjum położonym przy ul. Pionierów 13 w Myśliborzu Zakres robót obejmuje: - Wymianę stolarki okiennej - Wymianę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych Wykonawca planując realizację robót musi uwzględnić fakt, że wykonanie robót przypada w trakcie roku szkolnego i w budynku będą się odbywały zajęcia szkolne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 11,12,13 do siwz. Wszelkie nazwy własne użyte w treści SIWZ i załączników należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 z dopiskiem (Wadium znak ZP.271.6.2011) Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki drzwiowej
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w systemie zaprojektuj i wybuduj w obiektach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana 8 szt. drzwi na aluminiowe w budynkach Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. H. Pobożnego 11 i ul. Wały Chrobrego 1-2 w celu przystosowania ich dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa i montaż stolarki okiennej drewnianej.
Dodano: 2016-05-31 - Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Dodano: 2016-05-24 - Wymiana stolarki okiennej z drewna sosnowego warstwowo klejonego w rejonie TBS Prawobrzeże Sp. z o. o. w Szczecinie
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa i montaż stolarki okiennej drewnianej
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV
Dodano: 2016-04-11 - Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV
Dodano: 2016-03-22