Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku biurowym Nadleśnictwa Henryków

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków ogłasza przetarg

  • Adres: 57-210 Henryków, ul. Polna 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8105033 , fax. 074 8105189
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków
    ul. Polna 5 5
    57-210 Henryków, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8105033, fax. 074 8105189
    REGON: 93102392528001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_henrykow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: lasy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku biurowym Nadleśnictwa Henryków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie swoim zakresem obejmuje wykonanie : - wykucie z muru podokienników drewnianych - 54,80 m - wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne drewniane wraz z obróbką - 66 szt. - montaż nawietrzaków higrosterowanych - 52 szt. - osadzenie podokienników drewnianych - 52 szt. - malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów - 69,07 m2 - posadzka z paneli podłogowych - 71,29 m2 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach (forma do wyboru Wykonawcy): a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) na okres związania ofertą - nie krótszy niż 30 dni od daty terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić do dnia 05 czerwca 2012 r. przelewem na rachunek Zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków ul. Polna 5 57-210 Henryków BGŻ Oddział w Ząbkowicach Śl. 85 2030 0045 1110 0000 0229 6020 z dopiskiem Przetarg - Wymiana stolarki okiennej w budynku biurowym Nadleśnictwa Henryków. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny w oryginale należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_henrykow/zamowienia_publiczne

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach