Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Lipusz

Nadleśnictwo Lipusz ogłasza przetarg

  • Adres: 83-424 Lipusz, ul. Brzozowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6800781 , fax. 058 6800799
  • Data zamieszczenia: 2010-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lipusz
    ul. Brzozowa 2 2
    83-424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 058 6800781, fax. 058 6800799
    REGON: 19003673728001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Lipusz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Lipusz. Wspólny Słownik Zamówień: 45421132-8 - Instalowanie okien OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Wykucie starych okien skrzynkowych i montaż i montaż nowych okien o następujących parametrach: 1. Okna z drewna sosnowego twardzielowego o grubości profilu 78 mm, Współczynnik dla całego okna U=1,2 W(mk), Konstrukcje okna należy wykonać z drewna sosnowego twardzielowego klejonego bez przebarwień (sinizny i sęków) o wilgotności przyjętej przez Polską Normę. Kontrola wilgotności drewna nastąpi po dostarczeniu okien Zamawiającemu. Przekroczenie norm w tym zakresie spowoduje zwrot dostarczonych okien. Stolarkę należy zabezpieczyć przed wilgocią i zabarwić na kolor uzgodniony z Zamawiającym. Przed uszlachetnieniem powierzchni drewnianych okien, należy zawiadomić Zamawiającego, który może skontrolować jakość zastosowanych materiałów. Zastosowany lakier musi spełniać polskie normy lakierów dopuszczanych do obrotu, a przeznaczonym m.in. do lakierowania zewnętrznej stolarki drewnianej. Użyte do produkcji materiały muszą mieć odpowiednie atesty, które należy dostarczyć przed montażem okien. 2. Uszczelnienie zapewnione poprzez co najmniej 2 uszczelki z spienionego termoplastycznego elastomeru lub równoważny - co najmniej 2 uszczelki muszą zapewnić ciągłość na słupku ruchomym / odpowiednie atesty należy przedłożyć przed montażem/ , 3. Skład szyb: 44.4 P4 zew/../4..4 U=0,8, 4/../4/../ U=0,8 - dla okien piwnicznych podanych wg zestawienia / odpowiednie atesty należy przedłożyć przed montażem/, 4. Okna musza być wykonane wg normy PN- EN 14351-1 i spełniać wymagania wynikające z zapisów tej normy. 5. Okucie zamontowane w oknach powinno umożliwić: otwieranie, uchylanie i zamykanie skrzydeł. Ponadto mechanizm okucia powinien: blokować obroty klamki, uniemożliwiać uchylenie skrzydła gdy okno jest otwarte, umożliwić mikrowentylacje, aby po przekręceniu klamki w górę o 45 stopni od pozycji poziomej, powstała miedzy ościeżnicą a skrzydłem ok. 3 mm szczelina, która zapewnia stały dopływ świeżego powietrza; skrzydło pozostaje w tej pozycji dzięki specjalnemu zaczepowi rozszczelniającemu, posiadać mechanizm lekko unoszący skrzydło i zapewniający płynne jego przechodzenie z pozycji otwartej do zamkniętej (bez ocierania o ramę), możliwość regulacji docisku skrzydła do ościeżnicy, kolor klamek musi być uzgodniony z Zamawiającym oraz wszystkie elementy metalowe musza pochodzić z tej samej wytwórni co okucia, Okucia tylko renomowanych firm, wszystkie elementy okuć tej samej firmy. Wykonawca będzie musiał dostarczyć do wglądu przed montażem atesty na okucia, a podczas odbioru okien nastąpi sprawdzenie, czy Wykonawca zamontował okucia z nieodpowiedniego materiału. 6. Współczynnik infiltracji a zgodny z wymaganiami określonymi w Polskiej Normie PN -83/B-03430-AZ3 /odpowiednie dokumenty należy przedstawić przed montażem. 7. Montaż stolarki musi być wykonany przez wykwalifikowaną ekipę montażową. W każdym oknie musi znajdować się min. 6 punktów mocujących ościeżnicę. Po zakończeniu robót montażowych należy dokonać regulacji okuć wraz z naoliwieniem odpowiednich punktów stolarki okiennej. Wszystkie przedstawione procedury będą sprawdzane przed montażem okien, brak jednego z wymienionych elementów dyskwalifikuje okna do montażu i za okna takie nie zostaną zwrócone nakłady poniesione przez Wykonawcę. 8. Gwarancja minimum 8 - letnia, 9. Termin wykonania zamówienia: 3 tygodnie od podpisania umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 403.37 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta trzy 37/100 PLN). 1.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-09-07 do godz. 10:00. 1.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.3.1 pieniądzu: ; w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Starogard Gdański 14 2030 0045 1110 0000 0040 3470; w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert tj. 07.09.2010 roku do godz. 10:00. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku pozostałych form wadium: 1.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3.3 gwarancjach bankowych; 1.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 1.3.6 należy je wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego (pokój nr 1) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia: 07.09.2010 roku do godz. 10:00. 1.3.7 - poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt. 9 niniejszej SIWZ. 1.4 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 1.6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759). 1.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 1.8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 1.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 1.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.12.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1.12.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 1.12.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipusz.gdansk.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach