Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku A Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 825 27 15 , fax. 33 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34 34
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 825 27 15, fax. 33 825 27 16
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku A Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej w budynku A O/ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34. Zakres prac: - Wygrodzenie i zabezpieczenie terenu zewnętrznego - ciągu pieszego przed odpadającymi elementami ościeży okiennych; - Zabezpieczenie folią sprzętów i elementów wyposażenia pomieszczeń biur i gabinetów lekarskich; - Demontaż starej stolarki skrzynkowej; - Montaż nowej stolarki zespolonej (stolarka PCV rozwieralno-uchylna z mikrowentylacją i blokadą zmiany położenia klamki. Profil okienny - 5 komorowy o głębokości min. 70 mm, profil usztywniony wkładką stalową, okucia obwiedniowe, kolorystyka: stolarka biała, okno wyposażone w nawiewnik higrosterowalny dwustrumieniowy zamontowany w górnej części okna o przepływie 5-30 m3/h przy ciśnieniu 10 MPa i izolacyjności akustycznej min. 35 dB wyposażony w ręczną blokadę przepływu powietrza. Szyby zespolone przeźroczyste termoizolacyjne jednokomorowe (grubość szyby 4 mm) o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż Ug = 0,7 W/(m2K), dla całego okna poniżej U = 1,5 W/(m2K), w stolarce okiennej na poziomie piwnicy i parteru szyby P3); - Montaż parapetów (parapety zewnętrzne z blachy tytanowo - cynkowej gr 0,7-1,0 mm, parapety wewnętrzne konglomerat marmurowy gr min. 2 cm szer. min. 40 cm); - Zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich ościeży okiennych; - Uzupełnienie tynków ościeży okiennych; - Wykonanie gładzi gipsowych ościeży; - Dwukrotne malowanie ościeży; - Wykonywanie w okresie gwarancji nieodpłatnej regulacji i konserwacji stolarki okiennej łącznie z konserwacją uszczelek - częstotliwość min. raz w roku przed okresem zimowym - w październiku. 2. Szczegółowy opis zamówienia stanowi: opis przedmiotu zamówienia, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacja zdjęciowa, przedmiar robót oraz zestawienie stolarki - dokumentacja rysunkowa stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Dokumentacja, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią podstawę sporządzenia oferty przez Wykonawcę. 4. Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny (katalogi) należy przyjąć jako służące jedynie do opisu zakresu prac. Normy nakładów należy traktować jako wzorcowe. 5. Kosztorys ofertowy musi uwzględniać wszystkie asortymenty robót ujęte w przedmiarze robót oraz pozostałe koszty robót nieujęte w przedmiarze robót a niezbędne dla wykonania zamówienia. 6. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej terenu robót w celu zdobycia informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach