Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez PGMIKM w Polkowicach

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, ul. Mała 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 817 47 20 , fax. 0-76 817 47 30
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach
    ul. Mała 1 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 817 47 20, fax. 0-76 817 47 30
    REGON: 02065202300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmikm.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez PGMIKM w Polkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania Wymiana stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez PGMIKM w Polkowicach, tj. wykonanie (dostawa) i montaż stolarki okiennej z profili PVC oraz demontaż starej stolarki drewnianej w budynkach administrowanych przez PGMIKM w Polkowicach. Przedmiot zamówienia należy wykonać według Zestawienia okien do wymiany w 2009 roku, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy oraz według załączonych w części D SIWZ: przedmiaru robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2. Wykonanie prac polega na : a) wymianie istniejącej stolarki okiennej drewnianej-zespolonej na stolarkę okienną z tworzyw sztucznych (demontaż starej, dostarczenie i osadzenie nowej), z profili PVC bezołowiowych w kolorze białym (o współczynniku przenikania ciepła dla ram U nie większym niż 1,39 W/(m2K)) z wkładem dwu szybowym ze szkła nisko emisyjnego z kompletem okuć zapewniającym rozszczelnienie w klamce. Wygląd zewnętrzny nowych okien winien zachować ich pierwotny charakter i wygląd. b) wymianie zewnętrznego parapetu okiennego z blachy ocynkowanej na blachę cynkową gr. 0,60 mm, wykończenie każdej krawędzi kapinosem. Niedopuszczalne jest pozostawienie ostrych krawędzi. c) wykonaniu niezbędnych prac towarzyszących, w tym: wywiezieniu i przekazanie do utylizacji starej stolarki okiennej i wywiezieniu na wysyp gruzu powstałego przy wymianie okien, prac murarsko - tynkarsko - malarskich usuwających skutki ww. prac głównych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ST). W Specyfikacji Technicznej zawarto ogólne i szczegółowe wymagania branży ogólnobudowlanej i winna być ona traktowana jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji robót wymienionych wyżej. Odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej mogą mieć miejsce tylko w przypadkach uzasadnionych dotyczących prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność, że podstawowe wymagania będą spełnione przy zastosowaniu metod ich wykonania na podstawie doświadczenia Wykonawcy przy przestrzeganiu normalnych zasad sztuki budowlanej. Dokonanie pomiarów stolarki okiennej przed jej wykonaniem (dostawą) i montażem oraz zorganizowanie wejść do mieszkań w celu dokonania pomiarów i montażu obciąża Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wymiany części okien, tj. do ograniczenia zakresu robót bądź do wskazania zamiennie innych adresów do wymiany stolarki okiennej w uzasadnionych przypadkach, np. w sytuacji utrudnionego dostępu do lokalu lub w losowych sytuacjach rezygnacji z wymiany stolarki okiennej przez lokatora, zgłoszonych pisemnie przez Wykonawcę i potwierdzonych przez lokatora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji a w szczególności spełnia poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi; - wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (sierpień 2004 - sierpień 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zadań lub zadania remontowego o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia na łączną kwotę minimum 200.000,00 zł brutto, w tym jednego na co najmniej 100.000,00 zł brutto, z określeniem zakresu i wartości robót, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje); - dysponują lub będą dysponowali osobą na stanowisko kierownika robót przynależącego do właściwej izby budowlanej i posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej lub pokrewnej; - przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu; - przedstawią opis techniczny (informacje techniczno-montażowe) oferowanej stolarki okiennej z PCV dotyczący: profili okiennych, szyb, osprzętu, kotwienia i urządzeń służących do wentylacji - nawiewników, potwierdzający, że ww. elementy odpowiadają wymogom Zamawiającego określonym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i w przedmiarze robót; - udzielą minimum 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ (załącznik nr 2: Oświadczenie Wykonawcy); b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; g) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika (zgodnie z art. 23 pzp); h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł wraz z dowodem uiszczenia należnych składek (ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu); i) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (sierpień 2004 - sierpień 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zadań lub zadania remontowego o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia na łączną kwotę minimum 200.000,00 zł brutto, w tym jednego na co najmniej 100.000,00 zł brutto, z określeniem nazwy i adresu Zamawiającego, rodzaju, zakresu i miejsca wykonania robót, wartości robót, terminu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje); j) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zawierający co najmniej osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót, która jest aktualnym członkiem właściwej Izby Budowlanej, posiadającej uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej lub pokrewnej) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności; k) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; l) kopia uprawnień budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej lub pokrewnej; m) kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby budowlanej, wystawionego dla osoby pełniącej funkcje kierownika robót na przedmiotowym zadaniu, n) opis techniczny (informacje techniczno-montażowe) oferowanej stolarki okiennej z PCV dotyczący: profili okiennych, szyb, osprzętu, kotwienia i urządzeń służących do wentylacji - nawiewników, potwierdzający, że ww. elementy odpowiadają wymogom Zamawiającego określonym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i w przedmiarze robót. Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2. a), b), c), d), e), h) muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 100.000,00 zł. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcjum musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pgmikm.polkowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach