Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej, remont sali gimnastycznej i przyległych do niej sanitariatów, remont opierzeń blacharskich oraz izolacji fundamentów budynku (w części podpiwniczonej) Szkoły Podstawowej nr 5 ul. Czarnieckiego 22 w Tychach

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej, remont sali gimnastycznej i przyległych do niej sanitariatów, remont opierzeń blacharskich oraz izolacji fundamentów budynku (w części podpiwniczonej) Szkoły Podstawowej nr 5 ul. Czarnieckiego 22 w Tychach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Tychach Zakres robót obejmuje: 1. remont sali gimnastycznej z węzłem sanitarnym: - naprawa tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej, - 273,33 m2 - wykonanie tynków pasami szer. 15 cm, - 251,21 m2 - wymiana okien drewnianych na PCV, - 444,59 m2 - wymiana okien stalowych na aluminiowe - 2,98 m2 - wypełnienie otworów okiennych pustakami szklanymi (binarno) - 37,89 m2 - wymiana drzwi wewnętrznych - 8,00 szt - wymiana drzwi na aluminiowe - 15,17 m2 - zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych - 16,42 m3 - osadzenie nawiewników ściennych Darco - 19,00 szt - naprawa i malowanie posadzki w sali gimnastycznej, - 250,76 m2 - wykonanie posadzek w węźle sanitarnym i trakcie komunikacyjnym- 85,55 m2 - wykonanie pomieszczeń socjalnych i sanitarnych dla nauczycieli - 2,00 szt - wykonanie szatni z węzłami higieniczno - sanitarnymi dla dziewcząt i chłopców - 2,00 szt - wykonanie wyjść ewakuacyjnych - 0,86 m2 2. roboty dekarskie: - wymiana rynien z blachy ocynkowanej - 205.10 m - wymiana obróbek blacharskich - 250.32 m2 - wymiana pokrycia z blachy trapezowej - 437.01 m2 - rusztowania zewnętrzne - 1712.80 m2 3. roboty izolacyjne: - rozbiórka i ułożenie chodników i utwardzeń terenu - 122.44 m2 - wykonanie wykopów - 177.80 m3 - naprawa tynków na ścianach fundamentowych - 102.00 m2 - izolacja pionowa fundamentów papą termozgrzewalną - 222,25 m2 - wykonanie studzienek drenarskich - 4,00 szt - drenaż z rur PCV fi 100 - 177.80 m - humusowanie i obsianie trawą terenu - 225,00 m2 Szczegółowy zakres, oraz proponowana technologia zawarte są w przedmiarach, specyfikacjach warunków technicznych wykonania i odbioru robót oraz projektowej dokumentacji technicznej opracowanej przez Modul8 - Studio Projektowe s.c. mgr inż. arch. Szymon Gibowski, mgr inż. arch. Dominik Przygodzki, z siedzibą w Katowicach, ul. Kamienna 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: - 2 robót budowlanych obejmujących swym zakresem wymianę okien i remont elewacji o wartości minimum 400 000,00 zł brutto każda) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i/lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa), c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument na kwotę min. 200 000,00 zł oraz informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 300 000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. b. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością minimum 2 robót budowlanych obejmujących swym zakresem wymianę okien i remont elewacji o wartości minimum 400 000,00 zł brutto każda, w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00 zł. b. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 300 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach