Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 71-455 Szczecin, ul. Arkońska 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 91 813 9079
- Data zamieszczenia: 2013-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Arkońska 4 4
71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 813 90 21, fax. 91 813 9079
REGON: 00029027400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej, przeszklenia (fasady) i drzwi w budynku B oraz stolarki okiennej w budynku X w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej, przeszklenia (fasady) i drzwi w budynku B oraz stolarki okiennej w budynku X w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie. II. Wspólny słownik zamówień CPV CPV 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie III. Zakres robót Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, w tym: 1. Rysunek z zestawieniem okien, podziału i kształtu dla budynku B i X - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Rysunek sposobu obsadzenia okien w budynku B - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Rysunek sposobu obsadzenia okien budynek X - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 4. Rysunek przeszklenia w budynku B, widok, podział - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 5. Rysunek drzwi wewnętrznych PCV, podział, kształt - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 6. Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ Przedmiar robót Zamawiający przekazuje tylko i wyłącznie w celu informacyjnym 7. Specyfikacja techniczna ogólna - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ 8. Specyfikacja techniczna dotycząca wymiany stolarki - stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ 9. Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ IV. Wymagania i obowiązki Wymagania i obowiązki, jakie powinien spełniać wykonawca zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 26.04.2013 r. do godz. 11:00 w wysokości 3 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w banku ING Bank Śląski S.A. nr rachunku 60 1050 1559 1000 0023 4179 6064 (w tytule należy wpisać numer postępowania) 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM złożony w Kancelarii Zamawiającego, pok. 12 w budynku Z razem z ofertą, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana okien i drzwi w budynkach nr 23 i 24 (magazyn części zamiennych) Skład Mosty
Dodano: 2016-03-09 - Wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na nową stolarkę okienną i drzwiową z profili PCV oraz poszerzenie dwóch otworów komunikacyjnych w Publicznym Gimnazjum w Choszcznie - II postępowanie.
Dodano: 2016-01-11 - Wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej na nową stolarkę okienną i drzwiową z profili PCV oraz poszerzenie dwóch otworów komunikacyjnych w Publicznym Gimnazjum w Choszcznie.
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa i montaż przesuwnych, akustycznych ścian działowych oraz wykonanie konstrukcji i prac wykończeniowych w technologii GK przy zabudowie powyżej prowadnicy w sali szkoleniowej nr 0.10 w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Szczecinie przy ul. Małopolskiej 44 w Szczecinie.
Dodano: 2015-03-10 - Wymiana okien i remont drewnianych okładzin lukarn na strychu w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2014-07-22 - Prace konserwacyjne stolarsko-ciesielskie i szklarskie w rejonie prawobrzeża TBS Prawobrzeże Sp. z o.o..
Dodano: 2014-03-18 - Prace konserwacyjne stolarsko-ciesielskie i szklarskie w rejonie Oddziału TBS Prawobrzeże Sp. z o.o.
Dodano: 2014-03-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przystosowaniu budynku nr 7A w Międzyzdrojach os. Biała Góra na tymczasowy magazyn archiwalny
Dodano: 2013-11-21 - Dostawa i montaż okien PCV
Dodano: 2013-10-11 - Robota budowlana w postaci wykonania mebli kuchennych na wymiar dla ZUT w Szczecinie wraz z montażem W RAMACH PROJEKTU PT: Dostosowanie budynku Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii do świadczenia nowych usług proinnowacyjnych
Dodano: 2013-06-20