Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej, przeszklenia (fasady) i drzwi w budynku B oraz stolarki okiennej w budynku X w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 71-455 Szczecin, ul. Arkońska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 91 813 9079
  • Data zamieszczenia: 2013-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Arkońska 4 4
    71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 813 90 21, fax. 91 813 9079
    REGON: 00029027400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej, przeszklenia (fasady) i drzwi w budynku B oraz stolarki okiennej w budynku X w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej, przeszklenia (fasady) i drzwi w budynku B oraz stolarki okiennej w budynku X w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie. II. Wspólny słownik zamówień CPV CPV 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie III. Zakres robót Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, w tym: 1. Rysunek z zestawieniem okien, podziału i kształtu dla budynku B i X - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Rysunek sposobu obsadzenia okien w budynku B - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Rysunek sposobu obsadzenia okien budynek X - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 4. Rysunek przeszklenia w budynku B, widok, podział - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 5. Rysunek drzwi wewnętrznych PCV, podział, kształt - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 6. Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ Przedmiar robót Zamawiający przekazuje tylko i wyłącznie w celu informacyjnym 7. Specyfikacja techniczna ogólna - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ 8. Specyfikacja techniczna dotycząca wymiany stolarki - stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ 9. Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ IV. Wymagania i obowiązki Wymagania i obowiązki, jakie powinien spełniać wykonawca zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 26.04.2013 r. do godz. 11:00 w wysokości 3 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w banku ING Bank Śląski S.A. nr rachunku 60 1050 1559 1000 0023 4179 6064 (w tytule należy wpisać numer postępowania) 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM złożony w Kancelarii Zamawiającego, pok. 12 w budynku Z razem z ofertą, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach