Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej oraz wykonanie prac remontowo – konserwatorskich przy budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli (etap IV)

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Sandomierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8448556 , fax. 015 8448557
  • Data zamieszczenia: 2019-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
    Sandomierska 1
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8448556, fax. 015 8448557
    REGON: 83041400600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.stalowawola.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Muzeum Regionalne - Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej oraz wykonanie prac remontowo – konserwatorskich przy budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli (etap IV)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej oraz wykonanie prac remontowo – konserwatorskich przy budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli (etap IV remontu obecnej Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego). Zakres zamówienia części I: Wymiana 11 szt. okien w części południowo – wschodniej (pomieszczenie sklepiku, sale ekspozycyjne). Zakres zamówienia obejmuje: ROBOTY ROZBIÓRKOWE - odbicie szpaletów wewnętrznych, - wykucie z muru istniejących 11 szt. okien, transport gruzu, utylizacja gruzu i odpadów budowlanych STOLARKA OKIENNA - montaż 11 szt. okien drewnianych skrzynkowo – krosnowych, zespolonych, fabrycznie wykończonych, malowanych w kolorze białym z uwidocznieniem struktury drewna, max U=1,6 W/m2K, otwieranie skrzydeł rozwieralne, wyposażonych w szprosy poziome – zgodnie z rysunkiem i opisem, wszystkie okucia oraz klamki i zawiasy mosiężne - uzupełnienie tynków wewnętrznych w szpaletach. Z uwagi na wykonane w 2018 r. prace renowacyjne elewacji oraz krat okiennych, wymaga się, aby montaż okien przeprowadzić od wewnątrz budynku. Zakres zamówienia części II: Wymiana 7 szt. okien w części północno - zachodniej Zakres zamówienia części I: Wymiana 7 szt. okien w części południowo – wschodniej (pomieszczenia biurowe, pomieszczenie magazynu Działu Etnografii). Zakres zamówienia obejmuje: ROBOTY ROZBIÓRKOWE - odbicie szpaletów wewnętrznych, - wykucie z muru istniejących 7 szt. okien, transport gruzu, utylizacja gruzu i odpadów budowlanych STOLARKA OKIENNA - montaż 7 szt. okien drewnianych skrzynkowo – krosnowych, zespolonych, fabrycznie wykończonych, malowanych w kolorze białym z uwidocznieniem struktury drewna, max U=1,6 W/m2K, otwieranie skrzydeł rozwieralne, wyposażonych w szprosy poziome – zgodnie z rysunkiem i opisem, wszystkie okucia oraz klamki i zawiasy mosiężne - uzupełnienie tynków wewnętrznych w szpaletach. Z uwagi na wykonane w 2018 r. prace renowacyjne elewacji oraz krat okiennych, wymaga się, aby montaż okien przeprowadzić od wewnątrz budynku. Zakres zamówienia części III Wykonanie prac remontowo – konserwatorskich przy budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli: - Wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych od wewnątrz (sale wystawiennicze, pomieszczenia biurowe) - Wykonanie instalacji alarmowych, demontaż i montaż urządzeń alarmowych niskoprądowych, instalacja, konfiguracja - Wykonanie prac malarskich w pomieszczeniach wystawienniczych i biurowych - Montaż sztukaterii ściennej w pomieszczeniach wystawienniczych - Wymiana warstw pod-posadzkowych, demontaż i ponowny montaż parkietu w pomieszczeniach biurowych oraz ułożenie parkietu w części pomieszczenia magazynowego (materiał od Inwestora). Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. Wszystkie prace budowlane prowadzić zgodnie z przyjętymi normami i sztuką budowlaną, wg dostarczonej dokumentacji, pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy. Roboty budowlane wykonywać pod nadzorem osoby uprawnionej zgodnie z przepisami BHP i sztuką budowlaną. Zakres robót określa: Dokumentacja projektowa (zakres stolarki objętej wymianą określony został na załączonych rysunkach architektonicznych oraz opisach), STWiOR, Pomocniczy przedmiar robót. Dokumenty wymienione powyżej staną się integralną częścią SIWZ oraz umowy. Dodatkowo w celu ułatwienia sporządzenia oferty Zamawiający dołącza przedmiar robót, który ma charakter wyłącznie pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44221000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy, oświadczenie RODO – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Parafowany wzór umowy, 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), 6) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 7) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną (dokument nieobowiązkowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach