Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej oraz ocieplenie dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Mikołajczyka w Radlinie

Urząd Miasta Radlin ogłasza przetarg

  • Adres: 44-310 Radlin, ul. Rymera 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4590200 , fax. 032 4590205
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Radlin
    ul. Rymera 15 15
    44-310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 032 4590200, fax. 032 4590205
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej oraz ocieplenie dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Mikołajczyka w Radlinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac remontowych dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Mikołajczyka 6, 11, 13, 15, 17. Zakres prac remontowych obejmuje rozebranie pokrycia dachu z papy ułożonej na dachach betonowych, rozebranie rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich. Po dokonaniu demontażu należy dokonać naprawy i uzupełnień murków dachowych, w przypadku konieczności uzupełnienia - nadmurować. Istniejące kominy należy do poziomu stropodachu rozebrać i wymurować nowe. Na całej powierzchni dachu ułożyć styropapę gr. 16cm (sumaryczna powierzchnia: 1027,73 m2). Należy również wymienić istniejącą instalację odgromową. Wymiana stolarki okiennej w budynkach mieszkalnych przy ul. Mikołajczyka 5, 6, 7, 9, 11, 13, 15, 17. Przewiduje się wymianę wszystkich starych okien w przedmiotowych budynkach. Podane w załączeniu wymiary okien są wymiarami orientacyjnymi i należy je uściślić bezpośrednio na placu budowy. Roboty będą polegały m.in. na: wymianie starych okien drewnianych na okna z PCV wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z załączonym zestawieniem stolarki okiennej (stolarka okienna z PCV; w mieszkaniach, klatkach schodowych oraz na strychach w kolorze białym; w pomieszczeniach piwnicznych w kolorze brązowym; profile okienne przynajmniej 4-komorowe, przy zastosowaniu wkładów szybowych o wskaźniku U =1,1, wyposażone w systemem mikrowentylacji, według podziału określonego w zestawieniu stolarki; ostateczne wymiary okien należy ustalić bezpośrednio na budowie) - 390 szt., wskazane okna będące przedmiotem zamówienia oraz część istniejących okien PCV, należy wyposażyć w nawiewniki okienne - 357 szt. montaż nowych parapetów wewnętrznych z PCV przy wymienianych oknach - przyjęto 222 szt. o szerokości 25 cm, montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, powlekanej w kolorze brązowym przy wymienianych oknach - przyjęto 264 szt. o szerokości 25 cm, uzupełnienie tynków na ościeżach i wnękach okiennych, uzupełnienie malowania na ościeżach okiennych, oczyszczenie terenu z pozostałości gruzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 8 000,00zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót ogólnobudowlanych - potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jedna robotę obejmującą swoim zakresem ocieplenie połaci dachów styropapą o powierzchni min. 500 m2. oraz co najmniej jedną robotę związaną z wymianą stolarki okiennej o łącznej powierzchni 250 m2, potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (wzór zał. nr 3), jeżeli firma działa krócej, to z okresu działania firmy wraz z dokumentami, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); 3)Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - potwierdzone oświadczeniem (wzór zał. nr 2); 4)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. dysponują osobą z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu robót budowlano - montażowych związanych z termomodernizacją obiektów kubaturowych - potwierdzone wykazem osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował (wzór zał. nr 4) oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem ich opłacenia, jeżeli fakt ten nie wynika z polisy lub dokumentu oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); 6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 upzp - potwierdzone oświadczeniem (wzór zał. nr 2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta powinna zawierać: 1) Wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - zał. nr 1); 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 upzp (wzór- zał. nr 2) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum; 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jedna robotę obejmującą swoim zakresem ocieplenie połaci dachów styropapą o powierzchni min. 500 m2. oraz co najmniej jedną robotę związaną z wymianą stolarki okiennej o łącznej powierzchni 250 m2, potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (wzór - zał. nr 3); 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór - zał. nr 4) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum; 6) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum; 7) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 500 000,00 zł, wraz z potwierdzeniem opłacenia, jeżeli ten fakt nie wynika z polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie; 8) Kopia dowodu wniesienia wadium. 9) Wyceniony przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach