Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg
- Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
- Data zamieszczenia: 2012-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
ul. Okopowa 21/27 21/27
80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
REGON: 19168644300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej oraz drzwi do wejścia głównego wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku przy ul. Augustyńskiego 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej oraz drzwi do wejścia głównego wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku przy ul. Augustyńskiego 2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zabezpieczenie budynku i otoczenia na czas robót, 2) demontaż przeznaczonej do wymiany stolarki, krat, istniejącego wyposażenia wraz z ich utylizacją, 3) skucie cementowych podokienników (parapetów) wewnętrznych i zewnętrznych, 4) uzupełnienie węgarków cegły (uzgodnienie) na gotowej zaprawie wapienno - trasowej, 5) prace związane z odtworzeniem portalu bramy dziedzińca (A, B, C) - nadzór konserwatorski, 6) montaż stolarki po uprzednim uzgodnieniu próbek, 7) montaż parapetów (podokienników) oraz wykonanie zewnętrznych podokienników, 8) odtworzenie wnęk okiennych (tynki i gładzie), 9) prace malarskie, prace wykończeniowe i porządkowe, 10) sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: 1) Przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ, 2) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do SIWZ , 3) STWiOR - załącznik 12 do SIWZ. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: nie mniej niż 5 lat. 5. W celu potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę stolarka okienna oraz drzwi do wejścia głównego odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, o której mowa w ust. 3, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą certyfikatu, atestu, aprobaty technicznej albo innego dokumentu w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w Rozdziale 7 SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskich Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk w Kredyt Bank II O/Gdańsk, nr 16 1500 1171 1211 7001 6359 0000, z podaniem tytułu _wadium - przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej, DAZ-ZP.272.50.12_. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wniesione w terminie, będzie decydowała data wpływu środków na jego rachunek. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć je łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. 5. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6. Zamawiający, z zastrzeżeniem sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy oraz art. 46 ust. 4a ustawy niezwłocznie zwróci Wykonawcom wniesione wadia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne w budynku nr 260 w kompleksie wojskowym m. Ustka
Dodano: 2016-07-18 - Roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne w budynku nr 260 w kompleksie wojskowym m. Ustka
Dodano: 2016-06-22 - Remont polegający na robotach murarskich, malarskich, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, remont instalacji sanitarnej i elektrycznej w budynku nr 15 na terenie kompleksu wojskowego 1658 Lębork
Dodano: 2016-05-13 - Wymiana okien i drzwi w budynku hali sportowej przy ul. Mickiewicza 5 w Czarnej Wodzie
Dodano: 2013-09-10 - 02/DI/13/KŁ
Dodano: 2013-09-09 - Remont pokrycia dachowego budynku szkolnego przy ulicy Grunwaldzkiej 4 w Prabutach
Dodano: 2012-08-13 - Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Rychnowach
Dodano: 2011-09-20 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Ratusza w Chojnicach - etap I
Dodano: 2011-07-08 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Ratusza w Chojnicach - etap II
Dodano: 2011-06-02 - I Część zamówienia- częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - budynek nr 47 - WAK Nr 2 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy; II Część zamówienia - naprawa tynków i powłok malarskich - budynek nr 1 - WAK nr 2 Gdynia, ul. Strażacka 2-8; III Część zamówienia- konserwacja budynków nr 111, 112, 113, 110, 179 - WAK Nr 3 Gdynia, ul. Zielona; IV Część zamówienia - impregnacja drewnianych ścianek i sufitów, konserwacja elewacji - budynek nr 87 - WAK Nr 3 Gdynia, ul. Zielona.
Dodano: 2011-03-04