Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej oraz bram wejściowych w wybranych budynkach zlokalizowanych w Gorlicach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków

Miejski Zarząd Budynków w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, Plac Kościelny 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3537310, 3535810 w. 14
  • Data zamieszczenia: 2010-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków w Gorlicach
    Plac Kościelny 2 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 018 3537310, 3535810 w. 14
    REGON: 49050334200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej oraz bram wejściowych w wybranych budynkach zlokalizowanych w Gorlicach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej na nową w budynkach administrowanych przez MZB w Gorlicach w następujących lokalizacjach i ilościach: a) ul. Chopina 35 - 4 szt. okien PCV w mieszkaniach, b) ul. Kołłątaja 4 - 2 szt. okien PCV w mieszkaniach, c) ul. Kołłątaja 11 -1 szt. okien PCV w mieszkaniach, 1 szt. drzwi balkonowe w mieszkaniu, d) ul. Kopernika 6A - 4 szt. okien w mieszkaniach, 12 szt. okien na klatkach schodowych, 1 szt. drzwi balkonowe w mieszkaniu, e) ul Kościuszki 25 -10 szt. okien PCV w mieszkaniach, 2 szt. drzwi balkonowe w mieszkaniu, f) ul. Kościuszki 26A - 13 szt. okien PCV w mieszkaniach, 2 szt. drzwi balkonowe w mieszkaniu, 1 szt. drzwi wejściowe do mieszkania, g) ul. Kościuszki 40a - 5 szt. okien PCV w mieszkaniu, h) ul. Kromera 6 -2 szt. okien PCV w mieszkaniach, 1 szt. drzwi balkonowe w mieszkaniu, i) ul. Niepodległości 4 - 1 szt. okien PCV w mieszkaniach, 1 szt. drzwi balkonowe w mieszkaniu, j) ul. Legionów 3 -13 szt. okien PCV w mieszkaniach, 2 szt. drzwi balkonowe w mieszkaniu, k) ul. Łukasiewicza 2 -5 szt. okien PCV w mieszkaniach, l) ul. 3 - go Maja 18 -3 szt. okien PCV w mieszkaniach, 1 szt. brama wejściowa do budynku, m) ul. 3 - go Maja 20 -2 szt. okien PCV w mieszkaniach, n) ul. 3 - go Maja 26 -10 szt. okien PCV w mieszkaniach, 2 szt. drzwi balkonowe w mieszkaniu o) ul. Norwida 4 - 2 szt. okien w mieszkaniach, 3 szt. drzwi wejściowych do piwnic, p) Rynek 19 -2 szt. okien PCV w mieszkaniach, q) ul. Sienkiewicza 14 -4 szt. okien PCV w mieszkaniach, r) ul. Sikorskiego 5 -1 szt. okien PCV w mieszkaniu, s) ul. Sikorskiego 7 -3 szt. okien PCV w mieszkaniach, 1 szt. drzwi wejściowe do mieszkania, t) ul. Słowackiego 19 - 3 szt. okien PCV w mieszkaniach u) ul. Wróblewskiego 1A - 5 szt. okien PCV w mieszkaniach, 1 szt. drzwi wejściowe do mieszkania, v) ul. Wróblewskiego 3 - 3 szt. okien PCV w mieszkaniach, w) ul. Wróblewskiego 9 - 3 szt. okien w mieszkaniach, 1 szt. brama wejściowa do klatki schodowej, x) ul. Wróblewskiego 11 -2 szt. bram wejściowych do klatki schodowej y) ul. Wróblewskiego 13 -1 szt. brama wejściowa do klatki schodowej z) ul. Wyszyńskiego 17 -1 szt. okien PCV w mieszkaniu, aa) ul. Wyszyńskiego 29 -2 szt. okien PCV w mieszkaniach, 1 szt. drzwi wejściowe do mieszkania, bb)ul. Wyszyńskiego 33 -3 szt. okien PCV w mieszkaniach, 1 szt. drzwi balkonowe w mieszkaniu, 1 szt. drzwi wejściowe do mieszkania, wraz z wszelkimi innymi robotami towarzyszącymi o pomocniczym charakterze związanymi z tą wymianą. 1.2. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i wymogi wobec przedmiotu zamówienia przedstawia specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca zał. nr 1 do SIWZ, oraz przedmiar robót jako materiał pomocniczy w stosunku do opisu przedmiotu określonego w ust. 1 stanowiący zał. nr 2 do SIWZ. Zestawienie rodzaju stolarki wraz z podziałem i kierunkiem otwierania kwater przedstawia zał. nr 3 do SIWZ - zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej. Wykaz lokali w poszczególnych budynkach w których będzie wymieniana stolarka przedstawia zał. nr 4 do SIWZ - wykaz lokali. 1.3. Roboty odbywać się będą w budynku zamieszkałym. W związku z tym realizacja przedmiotu umowy może odbywać się wyłącznie w godzinach 06:00 - 20:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium w/w nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ o/Gorlice 10 2030 0045 1110 0000 0160 7700 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 02.09.2010r. do godz. 15:00 Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 02.09.2010 r. do godz. 15:00 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach