Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach ogłasza przetarg
- Adres: 48-140 Branice, ul. Szpitalna 18
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 4034302 , fax. (077) 4868446
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach
ul. Szpitalna 18 18
48-140 Branice, woj. opolskie
tel. (077) 4034302, fax. (077) 4868446
REGON: 00029105500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbranice.biuletyn.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej oddział B-4 Terapia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana 6 sztuk okien na III piętrze, na dostarczone przez wykonawcę okna z pcv białe, wraz z robotami towarzyszącymi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz ofertowy z załączonym kosztorysem ofertowym - załącznik nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu art. 22 i art. 24 ustawy PZP - załącznik nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Podpisany projekt umowy - załącznik nr 4 do siwz, 5. Oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej na terenie budowy. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI A - pkt. 3 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI A, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w Rozdziale A i B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie, 2. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym winne być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbranice.biuletyn.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Zespołu Szkół w Czarnowąsach- dostawa i montaż okien aluminiowych o odporności ogniowej EI-120
Dodano: 2015-04-17 - Wymiana okien na okna drewniane w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Korfantego 2
Dodano: 2014-05-07 - Wymiana stolarki okiennej w zasobach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku.
Dodano: 2014-04-04 - Wymiana stolarki okiennej w Publicznym Przedszkolu nr 3 ul. Piastowska 6
Dodano: 2014-02-14 - Wykonanie robót remontowych w obiektach Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu (nr sprawy BIL-I.272.34.2013)
Dodano: 2013-11-19 - Budowa zabezpieczeń p-poż. w części piwnic budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14. (nr sprawy BIL-I.272.31.2013).
Dodano: 2013-10-31 - Wymiana okien i remont elewacji zewnętrznej w budynku Zespołu Gimnazjalno - Szkolno- Przedszkolnego w Gościęcinie
Dodano: 2013-05-15 - Wymiana, remont i renowacja okien w SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2012-07-09 - wymiana stolarki okiennej w budynku Uniwersytetu Opolskiego przy ulicy Oleskiej 48 - segment C, D, E, F oraz 6 okien w budynku przy ul. Czaplaka
Dodano: 2012-05-23 - Prace budowlane polegające na: 1. Remoncie elewacji budynku przy ul. Piastowskiej 12 w Opolu - ETAP I: częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku. 2. Remoncie elewacji budynku przy ul. Piastowskiej 13 w Opolu - ETAP I: częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku.
Dodano: 2011-10-18