Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
- Data zamieszczenia: 2012-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Dobrzecka 18 18
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
REGON: 25052391600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV w lokalach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej na stolarkę z PCV w lokalach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu. Przedmiot zamówienia obejmuje : wymianę istniejącej stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV z montażem, wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz z robotami towarzyszącymi, w części wymienianych okien (tj. w pomieszczeniach kuchni i łazienek ) przewidziano montaż nawiewników. Przewidywana ilość stolarki do wymiany : ok. 792,17 m2 Wymagania dotyczące stolarki : 1) profile minimum 5-komorowe w ramie i skrzydle, ramy i skrzydła w kolorze białym, 2) uszczelki EPDM, 3) okucia obwiedniowe, 4) okna rozwieralne i rozwieralno-uchylne, przynajmniej 1 skrzydło w oknie winno być rozwieralno-uchylne z funkcją mikrowentylacji uruchamianej za pomocą klamki, 5) szyby zespolone o współczynniku przenikania ciepła U=1,1W/(m2xK), 6) nawiewniki sterowane ręcznie o maksymalnym przepływie nie mniejszym niż 25 m3/h, kolor biały, 7) wszystkie materiały użyte do produkcji stolarki muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne, 8) parapety wewnętrzne komorowe z tworzywa sztucznego w kolorze białym, wyposażone w dwie nakładki na końcach, 9) parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej lakierowanej proszkowo, wyposażone w dwie nakładki na końcach. Zakres szczegółowy obejmuje : - demontaż starej stolarki oraz parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych), - dostawę i montaż nowej stolarki, parapetów (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz nawiewników w oknach wskazanych przez Zamawiającego, - naprawę uszkodzonych ościeży- wewnętrznych i zewnętrznych, - wywóz zdemontowanej stolarki, parapetów, oraz ewentualnego gruzu powstałego przy wymianie, wraz z utylizacją, - doprowadzenie miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed ich rozpoczęciem- niezwłocznie po ich zakończeniu (tj. wykonanie niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym). Stolarka PCV winna być wzorowana na stolarce istniejącej, przy zachowaniu obecnego kształtu, formy i podziałów w oparciu o rysunki (szkice) załączone przez Zamawiającego (zał. nr 6 do SIWZ). Roboty będą wykonywane w lokalach zamieszkałych i użytkowanych przez lokatorów/najemców. Szczegółowy zakres prac oraz sposób wykonania określają załączniki do SIWZ : a) przedmiar robót - zał. nr 5, b) wykaz stolarki przewidzianej do wymiany - zał. nr 6 c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- zał. nr 7 d) wzór umowy- zał. nr 4 3.11. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w przedmiocie zamówienia : a) zmiana podziału płaszczyzny okna na kwatery, w pionie lub poziomie (likwidacja pionowego i/lub poziomego słupka lub zastąpienie ich imitacją oryginalnego słupka lub szprosami międzyszybowymi) - w przypadku gdy większość okien w danym budynku już taki podział posiada lub w innych uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego, b) w sytuacjach uzasadnionych (np. lokator dokonał wymiany okien we własnym zakresie, zmiana najemcy lokalu, wykup lokalu, prawny właściciel budynku nie wyrazi zgody na wymianę stolarki ) zmniejszenie ilości stolarki, parapetów, nawiewników, c) w sytuacjach uzasadnionych (np. rezygnacja przez najemcę lokalu z wymiany parapetów, parapet zewnętrzny został wymieniony w trakcie dociepleń budynków) zmniejszenie ilości parapetów (w przypadku rezygnacji z wymiany parapetów przez najemcę lokalu wymagane jest uzyskanie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia najemcy lokalu, d) w przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego robót, o którym mowa w pkt. b) i c) Zamawiający może wskazać wykonanie robót z zakresu objętego przetargiem w innych lokalach, a Wykonawca ma obowiązek podjęcia prac wynikających z dokonanych zmian za średnie ceny jednostkowe wskazane w formularzu ofertowym. W sytuacjach uzasadnionych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. pilność wykonania, sytuacje awaryjne, spłata zadłużenia przez najemcę), Zamawiający dopuszcza udzielenie w trakcie obowiązywania umowy dodatkowych zleceń z zakresu objętego przetargiem w innych lokalach, na kwotę nie większą niż 25.000 zł brutto, a Wykonawca ma obowiązek podjęcia prac wynikających z dodatkowych zleceń za średnie ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu ofertowym Wykonawcy. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1)Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 5 lat, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 2)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 PLN. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.kalisz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont klatek schodowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana stolarki zewnętrznej i renowacja elewacji budynku `Domu Muzyka` przy Al. Wolności 2 w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach mieszkalnych i na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych.
Dodano: 2016-07-18 - Wymiana stolarki okiennej w ZSP nr 1 w Pleszewie
Dodano: 2016-07-12 - Wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-05-10 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Hymnu Narodowego w Brodnicy - etap II - wymiana stolarki w nowej części budynku
Dodano: 2016-04-18 - Wymiana stolarki zewnętrznej i renowacja elewacji budynku `Domu Muzyka` przy Al. Wolności 2 w Kaliszu
Dodano: 2015-09-28 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - POK3
Dodano: 2015-08-26 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - część II - postępowanie trzecie
Dodano: 2015-07-20 - Wymiana stolarki budowlanej w budynku Komendy Powiatowej Policji w Grodzisku Wlkp.
Dodano: 2015-07-16